دولت یازدهم باید نقطه تجمیع نقاط مثبت و پرهیز از نقاط ضعف قبل باشد

۲۹فروردین۱۳،

متکی در کنگره جبهه پیشگامان خدمت به خانواده های ایرانی:

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان گفت: من با پیشنهاد کسی و یا برای معامله ی سیاسی در این عرصه حاضر نشده ام بلکه پس از بررسی های یکساله خود بر رصد شرایط کشور در این عرصه حاضر شده ام .

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران منوچهر متکی عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان  با حضور در اولین کنگره سراسری جبهه پیشگامان خدمت به خانواده‌های ایرانی با اشاره به  حق مردم در انتخابات گفت: میزان رای ملت است و  آنها حاکم بر سرنوشت خود می باشند و این حقی است که انقلاب اسلامی برای ملت به یادگار گذاشته است .

وی ادامه  داد: مردم با انجام به تکلیف اعتقادی، ملی و میهنی خود یک استقلال سیاسی سرنوشت را بدست گرفته و به دور از سیطره سلطه طلبان تصمیم‌گیری می‌کنند و این برای مردم و دولت مردان افتخار است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد  انتخابات پیش رو فرصتی است که ملت با بهره گیری از همه پیشینه‌ها و تجربه‌ها در آن شرکت خواهند کرد .

متکی افزود: دولت بعدی باید نقطه تجمع نقاط مثبت قبل‌ها و پرهیز از نقاط ضعف آنها باشد تا بتواند شکل موفق تری از کشور داری را تجربه کند .

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان افزود: دولت مردان به جای اینکه از خودشان تعریف کنند باید با مردم شفاف  باشند  و ما در مقاطع زمانی مهم باید شرایط را مبادانه اما منصفانه رصد کنیم.

وی افزود: کشور با مسائل جدی و مهمی روبروست و این انتخابات یک نمایش و نوعی به رخ کشیدن قدرت نیست، بلکه مهر تاییدی بر همه دستاوردهایی است که تاکنون داشتیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: حق انتخاب  حق مهمی است و مردم باید از این فرصت استفاده کرده  و فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند  چرا که اگر ما انتخاب نکنیم انتخاب خواهیم شد .

متکی تصریح کرد: با توجه به تعهد کاندیدای اصولگرا توافق و مکانیزم ما بر این است که  این اشخاص با تکیه بر نظر سنجی های مردم به یک نفر تقلیل پیدا کند.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: توافق ما  مبنی بر این است که نظر مردم ملاک و میزان باشد.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان ادامه داد: ما بنا داریم تا پانزده اردیبهشت از بین پنج نفر ائتلاف اکثریت اصولگرایان یک نفر را به عنوان کاندیدای نهایی معرفی کنیم.

وزیر امور خارجه سابق ادامه داد: انتخابات فرصتی است که بتوان تحولات چند سال اخیر را که آثار نگران کننده ای بر زندگی مردم گذاشته است را بررسی  و به آن ها رسیدگی کرد  و من از همه کاندیدها خواسته ام که برنامه های خود در همه حوزه ها را تدوین کنم .

وی ادامه داد: همه وزیران و مسئولان باید مخاطبان و خواسته‌های آن ها را عمیقا بشناسند و سپس تصمیم گیری کنند .

متکی گفت: گذشت  سال هایی که ما حتی خریدن ویدئو را ممنوع کرده بودیم اکنون به تصمیمات سی سال پیش خود می‌خندیم چرا که آن موقع به افق های دورتر نگاه نمی‌کردیم.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان تصریح کرد: امروزه باید و نباید ها مفهوم قدیمی است و قبل ی خود را از دست داده است   و ما باید فضایی مقتزای امروز به وجود بیاوریم .

وی گفت:  شهرداری‌ها به چند دسته تقسیم می شوند و دولت باید از آن ها  حمایت کند  .آیا شهرداری‌ها گزارشی از میزان در آمد خود را  و اینکه آن ها را چگونه خرج می کنند ارائه می‌دهند؟

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: فضای بین نظام   و مسئولین و مردم باید شفاف بوده  به خصوص  شفافیت در حوزه‌های مالی از اهمیت خاصی برخوردار  است .

متکی به دولت های قبلی اشاره کرد و گفت: برخی از دولت ها از جایگاهی که قانون اساسی برای آن‌ها مشخص کرده عدول کرده‌اند و به اموری پرداختند که جزو رسالت آن ها نبوده است.

وی ادامه داد: به طور مثال بعضی از دولت ها قرائت های متفاوت از دین ارائه کردند و یا به دنبال مکتب سازی بودند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتصادی که روی پای خود بایستند تغییر در نرخ دلار، نمی تواند روی آن تاثیرگذار باشد.

وی گفت:  من به دستور کسی و یا برای معامله سیاسی در این عرصه حاضر نشده ام بلکه با رصد شرایط و بررسی نقاط کور مشکلات کشور  در این راه حضور پیدا کرده ام تا انشاء الله طرحی نو در کشور  به کار گیرم.

وی بر اهمیت تعهدات اشاره کرد و گفت: ما باید بر عهدها و پیمان های خود پایبند بوده و بر اساس تمامی تعهداتی که اعلام کردیم عمل کنیم .

گفتنی است : در این همایش  از سایت جبهه پیشگامان خدمت به خانواده های ایرانی  و سایتی با نام وعده گاه  که سامانه ی حمایت مردمی است از متکی رونمایی شد .

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.