دومین ابلاغیه رویانیان برای پرسپولیسی ها

۰۹م اسفند ،

محمد رویانیان در گفتگو با سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: مربیان و بازیکنان باید روی بازی‌های خود و اعتلای جایگاه پرسپولیس در لیگ و جام حذفی تمرکز کنند و به موضوع اشتباهات داوری و مسائل پیش آمده بین مدیریت باشگاه و فدراسیون فوتبال کاری نداشته باشند.

ممتازنیوز: محمد رویانیان در گفتگو با یحیی گل‌محمدی، تاکید کرد؛ کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس باید تمام تمرکز خود را روی کسب نتایج مطلوب در لیگ و جام حذفی و اعتلای جایگاه فنی پرسپولیس بگذارند و در موضوع اشتباهات داوری و مسائل پیش آمده بین مدیریت باشگاه و فوتبال ورود نکنند.

رویانیان در این گفتگو از سرمربی پرسپولیس خواست که به بازیکنان تاکید کند به هیچ وجه به موارد مورد اشاره نپردازند و اعتراض برای احقاق حق را به عهده باشگاه و مدیریت بگذارند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین بهترین کمک اعضای تیم را توفیق در بازی‌ها، کسب امتیازات لازم و خوشحال کردن هواداران خواند و از هواداران هم تقاضا کرده است که در جریان بازی‌های پرسپولیس از هرگونه واکنش نسبت به برخوردهای فدراسیون و اشتباهات داوری اجتناب کرده و تنها به تشویق تیم خود بپردازند.

رویانیان خطاب به اعضای تیم و هواداران تاکید کرد؛ در پیگیری حق و حقوق تضییع شده باشگاه پرسپولیس جدی است و با وجود تمام تهدیدها، عقب نشینی نخواهد کرد.

سایت پرسپولیس


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.