دومین همایش ملی استعدادیابی

   به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سازمان بسیج ورزش کشور، مجید جلالی  با اشاره به دومین همایش ملی استعدادیابی ورزش که به همت سازمان ورزش بسیج در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهر ماه قرار است در محل دانشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران برگزار می‌ شود اظهار داشت:برگزاری این همایش‌ها و  مقاله هایی که پیرامون یافته‌های علمی پژوهشی در محیط استعدادیابی به دبیرخانه این همایش ارسال می‌شود کمک شایسته‌ای را به ورزش کشور می کند.

 وی افزود: استعدادیابی و استعدادپروری دنیا از سالها پیش متمرکز شد ولی متاسفانه  در کشور ما اقدام عملی انجام نگرفته و  همه چیز محدود و کوچک است ولی این همایش می‌تواند راهکارهای مناسبی را ایجاد کند و با این کار ارزشی می توان از دورترین نقطه کشور ورزشکاران را شناسایی کرد.

 جلالی تاکید کرد: با این روش استعدادیابی می‌توان به اهداف عالیه رسید و با برگزاری چنین همایش‌هایی می توانیم راهکارهای مناسبی را در ورزش برسیم.

 مربی فصل گذشته فولاد خوزستان با اشاره به بحث فرهنگی در ورزش تصریح کرد:در خصوص کار فرهنگی در ورزش هم نیاز به  برگزاری جلسات آموزشی است که بتوانیم به اهداف عالیه برسیم. باید در زمینه فرهنگی برنامه های بلند مدت داشته باشیم و فرهنگ را به ورزشکاران و مردم آموزش دهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.