دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی برگزار می‌شود

خبرگزاری آریا-دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی با محوریت روابط‌ عمومی اسلامی، در تاریخ ۱۸ آذرماه به مدت دو روز در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش آریا به نقل از ستاد خبری کنگره، ارائه برنامه‌های موفق در روابط عمومی به سایر کشورهای مسلمان، آگاهی و اطلاع در مورد موضوعات و مسایل مطرح در جهان اسلام، تبیین نقش فرهنگی و ارتباطی انقلاب اسلامی ایران در بیداری اسلامی معاصر و آموزش و تعلیم بیشتر متخصصان مسلمان روابط عمومی از جمله موارد مهمی است که در این کنگره مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

     روابط عمومی اسلامی و نقش کارگزاران روابط عمومی، روابط عمومی اسلامی و توانمند سازی جامعه، روابط عمومی اسلامی و توسعه پایدار، روابط عمومی اسلامی و روابط بین‌المللی، روابط عمومی اسلامی و جهانی شدن، روابط عمومی اسلامی و تعاملات گفتگویی برخی از عناوین و موضوعات مورد بررسی این کنگره را تشکیل می‌دهد.

   این کنگره، با همکاری اتحادیه روابط عمومی آسیا، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن جهانی مشاوران روابط عمومی و دانشگاه های خارجی و داخلی: تهران، علامه طباطبایی، امام صادق (ع)، آزاد اسلامی، سوره، الزهرا(س)، کمیسیون ملی یونسکو، دانشگاه بین المللی اسلامی(مالزی) و دانشگاه دارالحکمه(کانادا) و همچنین هشت انجمن شاخص روابط عمومی ایران برگزار می شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.