دومین تساوی لاجوردی پوشان در دومین بازی / کروات ها فعلا صدرنشین هستند

به گزارش خبرآنلاین؛در این دیدار که امشب در ورزشگاه مونیسیپال پوزنان لهستان برگزار شد دو تیم در پایان نود دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک دست یافتند.
آندره پیرلو در دقیقه ۳۹ و از روی یک ضربه زیبای ایستگاهی برای ایتالیایی ها و ماریو مانزوکیچ در دقیقه ۷۲ برای کرواسی گلزنی کردند.
در این بازی ایتالیایی ها در نیمه نخست بهتر از کرواسی بازی کردند و موفق شدند تا موقعیت های زیادی را روی دروازه کرواسی خلق کنند.مارکیزیو،کاسانو و پیرلو بازیکنانی بودند که می توانستند در همان نیمه نخست کار را تمام کنند و با زدن دومین گل ایتالیا با خیال راحت تری به رختکن بروند اما موقعیت های آنها یکی پس از دیگری از دست رفت تا بازی در نیمه نخست با همان تک گل به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم اما این کروات ها بودند که به آب و آتش زدند تا بتوانند تک گل خورده خود را جبران کنند.آنها تدارک چند حمله را هم روی دروازه ایتالیایی ها دیدند اما دفاع مستحکم آنها مانع از گلزنی آنها شد. تا اینکه مانزوکیچ توانست همه چیز را در دقیقه ۷۲ به تساوی بکشاند تا این نتیجه کاملا به سود اسپانیا مدعی اصلی قهرمانی باشد.آنها با شکست دادن احتمالی و پر گل ایرلند در دیدار امشب خود می توانند صدرنشین گروه خود باشند تا از شانس بیشتری برای صعود برخوردار باشند.البته در حال حاضر کرواسی با ۴ امتیاز صدرنشین است و ایتالیایی ها با دو امتیازی که کسب کرده اند تیم دوم جدول رده بندی هستند.
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.