دومین جشن بزرگ گل ریزان بسیج اصناف تهران بزرگ برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این آیین با شکوه که در فضایی صمیمانه و همزمان پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز ولادت کریم اهل بیت (ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد معتمدان بازار و پیشکسوتان اصناف نیز حضور داشتند.

معاون اقشار سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ ، در این آیین در سخنانی گفت: امور خیریه مطمئنا نفع اخروی دارد و خیرین از برکات دنیوی نیز بهره مند می شوند.

سید’محمود حسینی’ افزود: این کار رضایت خداوند را به همراه دارد و در اصل ما با خداوند معامله می کنیم و هستند کسانی که فرزندان شان را برای نظام به خیرات دادند بدون منت و و توقع . و جانبازان عزیز هم سلامتی شان را خیر کردند.

رییس مجمع توزیعی نیز در باره تشکیل صندوق مشترک مجامع امور صنفی و بسیج اصناف ، با بیان این که این صندوق سال گذشته کار خود را آغاز کرده اظهار امیدواری نمود هیات مدیره اتحادیه ها و اعضای اصناف کمک بیشتری برای تقویت این صندوق بکنند تا بتوانیم از این طریق با توان و قوت بیشتری به اعضاء کمک کنیم.

‘قاسم نوده فراهانی’ افزود: تعامل و و همکاری بسیار تنگاتنگی بین تمامی اصناف و بسیج وجود دارد و این همکاری در سال های اخیر بسیار پر رنگ و موثر بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال های آینده این تعامل به همین شکل ادامه پیدا کند.

به گفته وی ۹۵ درصد اتحادیه های صنفی دارای پایگاه بسیج هستند که هر رییس اتحادیه فرمانده آن پایگاه بسیج است که این هم یکی از نمونه های همکاری ها و تعامل بین اصناف و بسیج است.

نوده فراهانی خاطرنشان کرد: اصناف در طول هشت سال دفاع مقدس در دو جبهه جنگیدند ، یکی در جبهه نظامی در کنار بسیجیان و رزمندگان اسلام ، دوم در پشتیبانی از جنگ، و آنان در این راستا ۶۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کردند.

‘علی فاضلی’ رییس مجمع صنوف تولیدی نیز گفت: در هر جا که بحث فتوت ، جوانمردی و گل ریزان مطرح شود اصناف به تاسی از مولا و رهبرشان امیرالمومنین علی(ع) در صف اول خدمت قرار دارند

وی افزود: در مجموعه تشکیل صندوق های قرض الحسنه ، تشکیلات خیرین کشور و تشکیلات خیرین مدرسه ساز کشور ، اصناف در تمام سطوح حضور دارند.

وی ادامه داد: به امر رهبری ، اصناف در زمینه های مختلف به ویژه در ایجاد وحدت و نظام بخشیدن به نظام اقتصادی کشور همکاری لازم را با مسوولان کشور به ویژه دولت خواهند داشت.

هدف از برگزاری جشن گل ریزان از سوی سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ ، اکرام ایتام ، فقرا و آزادی زندانیان اعلام شده است.

شبک**۱۵۴۰**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۱۳۳۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.