دومین جلسه تمرینات آماده سازی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در کویت برگزار شد

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از رسانه های کویت ، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان عصر روز گذشته در سالن ‘یوسف شاهین ‘ متعلق به باشگاه ‘کاظمه’ کویت تمرین کرد.

پیش از تمرینات گیتی پسند ، تیم ‘ناگویا اوشنز’ ژاپن قهرمان دور گذشته این مسابقات در سالن یاد شده زیر نظر مربیان خود به تمرین پرداخت.

کنفرانس خبری برگزاری این مسابقات در ساعت ۱۲ به وقت محلی در هتل ‘ کروان پلازا ‘ محل اقامت تیم گیتی پسند اصفهان برگزار می شود و مسوولان برگزار کننده اقدامات و فعالیت های انجام شده در زمینه برگزاری این مسابقات را تشریح می کنند و به سوال های نمایندگان رسانه های گروهی پاسخ می دهند.

بر اساس این گزارش ، همه تیم های شرکت کننده در این مسابقات وارد دوحه شده اند و تیم ‘جی اچ بانک’ تایلند آخرین تیمی بود که به دوحه رسید.

سومین دوره مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا از روز یکشنبه به میزبانی باشگاه ‘یرموک’ در کویت آغاز می شود.

این مسابقات صبح روز یکشنبه با برگزاری دیدار تیم های ‘ آل اسپورت’ لبنان و ‘بانک رباک’ تایلند آغاز می شود و در دومین دیدار تیم ‘ناگویا اوشنز’ ژاپن به مصاف تیم ‘اردوس ازبکستان’ می رود.

عصر همان روز نیز پیش از دیدار افتتاحیه تیم گیتی پسند نماینده کشورمان در این رقابت ها با ‘سون نام’ ویتنام دیدار می کند.

دیدار افتتاحیه این مسابقات نیز در ساعت ۱۷ به وقت محلی بین تیم های ‘یرموک’ کویت میزبان مسابقات و ‘الریان’ قطر برگزار می شود.

تیم گیتی پسند اصفهان به همراه تیم های ‘سون نام’ تایلند، ‘الریان’ قطر و ‘یرموک’ کویت در گروه نخست این مسابقات قرار دارند.

تیم های ‘ناگویا اوشنز’ ژاپن ، ‘الریان’ قطر ، ‘اچ بانک رباک’ تایلند و ‘اردوس’ ازبکستان نیز در گروه دوم قراردارند.

۷۱۳۲ت/۱۰۴۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۶۸۴۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.