دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران آغاز به کار می‌کند

۲۱اردیبهشت،

دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران، ۲۲ اردیبهشت ماه با افتتاح بخش نمایشگاهی و همایش علمی تخصصی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین این اتفاق هنری با حضور سید محمدجواد شوشتری، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران و جمعی از هنرمندان در خانه هنرمندان ایران افتتاح می گردد.

دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران شامل چهار بخش؛ مسابقه و نمایشگاه “طراحی برای دیوارنگاری شهر تهران”، بخش مسابقه و اجرای کارگاه (صنایع معماری تزیینی و سنتی )، بخش کارگاهی و نمایشگاه مروری بر آثار گرافیتی و سه بعدی و بخش پژوهش وهمایش علمی – تخصصی است.

بخش مسابقه و نمایشگاه “طراحی برای دیوارنگاری شهر تهران” به دو صورت “مروری بر آثار یک دهه اخیر” و مسابقه “طراحی برای دیوارنگاری های شهر تهران” برگزار می گردد که در بخش طراحی ۹۷ اثر به نمایش در خواهد آمد و در بخش مروری بر آثار یک دهه اخیر دیوارنگاری، ۶۴ اثر در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

همچنین در بخش همایش علمی- تخصصی دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران، که از امروز در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می گردد، ۱۱ نشست با حضور اساتید و پژوهشگران برپا خواهد شد. اولین نشست تخصصی عملی دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ با موضوع نماد، معنی و شهری با حضور دکتر سید محمد فدوی، دبیر همایش و دکتر حسین بحرینی برگزار می گردد. در این جلسه علیرضا مصطفی زاده با موضوع زندگی به سبک تایپوگرافی نیز سخنرانی خواهد داشت.

همچنین بخش پژوهش و پایان نامه های برتر این اتفاق هنری نیز با استقبال ۴۰ اثر از هنرمندان و دانشجویان روبرو شده است. بخش کارگاهی و نمایشگاه مروری بر آثار گرافیتی نیز از دیگر بخش های این دوسالانه است. بخش نقاشی سه بعدی نیز در دو شاخه نمایشگاهی وکارگاهی در این اتفاق هنری نیز برگزار می‌ شود.

دومین دوسالانه دیوارنگاری به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و با مشارکت خانه هنرمندان ایران از ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت در نگارخانه‌های بهار، تابستان، پائیز، زمستان، نامی، ممیز، میرمیران و تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۳۲/۳۲

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.