دومین مسابقه بین المللی دریایی کشور برگزار می گردد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

دومین مسابقه بین المللی دریائی کشور با عنوان و موضوع«حفظ دریاها برای نجات زمین ،اختراعات و ایده های سبز دریایی» از تاریخ ۸ تا ۱۱ بهمن ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه ها ی بین المللی تهران برگزار می گردد

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه بین المللی دریائی جمهوری اسلامی ایران، این مسابقه بین المللی ، همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی دریایی ج.ا.ایران (IRAN IMEX 2014) برگزار خواهد شد.

دومین مسابقه بین المللی دریائی کشور را دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی کشور با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و انجمن دریا محور توسعه و با هدف ارتقا سطح علمی حوزه دریایی کشور ، آشنایی هرچه بیشتر با دریاهای کشور و کوشش در حفظ محیط زیست دریایی برگزار می کند.

دینا ایزدی دبیر اجرایی دومین مسابقه بین المللی دریائی کشور در این باره گفت:این مسابقه در چهار بخش اصلی طراحی یک پایگاه،آزمایشگاه،مدرسه و یا خانه در بستر دریا ، طراحی ربات جهت حفظ محیط زیست و حیات دریا، طراحی و ساخت دستگاه جهت  تهیه انرژی از دریا، غذا و دریا و عکس های دریایی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزیدگان دومین مسابقه بین المللی دریائی کشور به یک سفر دریایی از مبدأ بنادر جنوب کشور تا جزیره کیش و سپس اقامت سه روزه در این جزیره اعزام خواهند شد ضمن اینکه طرح های برگزیده این مسابقه بین المللی در ژورنال های بین المللی به چاپ خواهد رسید.

دبیر اجرایی دومین مسابقه بین المللی دریائی کشور در پایان گفت : علاقمندان برای اطلاعات بیشتر از این مسابقه می توانند به پایگاه اینترنتی www.ayimi.org مراجعه و به info@ayimi.org ایمیل ارسال کنند  و یا با شماره تلفن ۸۸۵۱۷۷۵۹ تماس بگیرند. 

دومین نمایشگاه بین المللی دریائی جمهوری اسلامی ایران با حضور و مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی از ۸ تا ۱۱ بهمن ماه،در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزاری می گردد و در آن تازه ترین پیشرفت ها، فناوری ها و دستاوردها صنایع و خدمات دریائی داخلی و خارجی،عرضه می گردد.

در این نمایشگاه که تاکنون حضور هشت کشور نهائی شده است؛ صنایع بزرگ کشتیرانی و کشتی سازی ، صنایع فراساحل ، نفت و گاز ، خدمات دریائی و بندری ، امور نظامی و دفاعی ، اقیانوس شناسی و هواشناسی ، خدمات لجستیک دریایی ، خدمات مخابرات ، برق و الکترونیک دریایی ، صنایع شیلات ، آبزی پروری ، غذاهای دریائی، ماهیان زیستی ، دستاوردهای محیط زیست دریائی، صنایع دستی دریائی ، تجهیزات بنادر ، ورزشهای آبی،تجهیزات غواصی، شنا ، موج سواری و ماهیگیری و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی نهادها ، دانشگاهها ، انجمن ها و اتحادیه ها ، ارائه می گردد . 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.