دونده المپیکی: ۹ ماه با کمترین هزینه تمرین کردم

وی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: متاسفانه در این مدت هیچ کسی از فدراسیون سراغ من را نگرفت و تنها به پرداخت حقوق ماهیانه ام اکتفا شد.

این نماینده ایران در دو ۴۰۰متر المپیک لندن اضافه کرد:هزینه های زیادی نیاز است تا یک دونده خود را برای المپیک آماده کند اما فدراسیون از تامین این هزینه ها شانه خالی کرد و مجبور شدم با کمترین هزینه و زیر نظر مربی ام به تمرینات ادامه دهم.

وی گفت: فدراسیون همچنین در اقدامی عجیب، نام مربی ام را از فهرست کاروان اعزامی خط زده که این برای یک ورزشکار حرفه ای بدترین ضربه است.

وی خاطرنشان کرد:هفت سال است که دوومیدانی را به صورت حرفه ای و زیر نظر ‘دادروان’ دنبال می کنم و کنار گذاشتن وی از کاروان المپیک درست نیست.

هاشمی گفت:برای کسب سهمیه المپیک من و مربی ام زحمات زیادی متحمل شدیم و برای کسب این سهمیه تمرینات ۴۵ جلسه ای خود در سال ۸۹ را به ۸۳ جلسه در سال گذشته ارتقا دادم.

وی افزود: برای حضوری آبرومندانه در المپیک نیز تاکنون بیش از ۳۰۰ کیلومتر دو های مختلف کار کرده ام و امیدوارم بتوانم دل مردم را شاد کنم.

وی همچنین با انتقاد از توجه بیش از حد فدراسیون به مربیان خارجی، اظهار کرد: فدراسیون برخلاف شعار بومی گرایی خود عمل می کند و مربیگری ۱۰ دونده المپیکی را به هفت مربی خارجی سپرده است.

هاشمی گفت: در بازی های المپیک بیش از حد توانم برای کسب عنوان و شاد کردن دل مردم کشورم تلاش خواهم کرد.

سجاد هاشمی روز گذشته به پاس قدردانی از حمایت های استاندار آذربایجان شرقی از ورزش و ورزشکاران استان، مدال طلای خود در مسابقات جایزه بزرگ قزاقستان را به وی اهدا کرد.

۷۲۳۳/۵۸۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۲۴۷۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.