دونگا: اسکار بازیکن بزرگی خواهد شد

۲۱ آبان ،

 این ستاره ۲۱ ساله در ماه جولای از اینترناسیونال به چلسی پیوست و خیلی سریع به یکی از بازیکنان ثابت آبی های استمفوردبریج تبدیل شد.

دونگا در گفتگو با کوریه ره دلو اسپورت گفت:”  او فوق العاده است. او بازیکن بزرگی خواهد شد. او به تازگی تغییراتی در سبک بازی اش داشته و در بازی سازی پیشرفت کرده است.”

کاپیتان سابق سلسائو همچنین در مورد لوسیو و فیلیپه ملو نیز صحبت کرد و گفت:” آیا تعجب کردم که لوسیو وقت کمی برای بازی در یوونتوس داشته؟ فکر می کنم تنها مسئله وقت مطرح است. او چوب مصدومیتش در ابتدای فصل را می خورد.

آیا ممکن است او در ژانویه یووه را ترک کند؟ او بازیکنی است که می خواهد همیشه بازی کند و معتقدم او هر کاری می کنم تا کونته را راضی کند. متعجب خواهم شد اگر او بخواهد یووه را ترک کند. لوسیو کارهای سخت را دوست دارد و آدمی نیست که از جنگیدن بترسد.

چه توصیه به او دارم؟ توصیه می کنم آرامشش را حفظ کند و از همه فرصت هایش استفاده کند. مطمئنا وقتی به ترکیب اصلی راه پیدا کند، دیگر به نیمکت بازنخواهد گشت.”

او همچنین در ملو که برای دومین فصل پیاپی به طور قرضی در گالاتاسرای بازی می کند، گفت:” او وقت بدی به یوونتوس پیوست. اگر او در کنار پیرلو بازی می کند، عالی می شد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.