دوهزارمقاله به کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور ارسال شد

ˈثریا خفریˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از تعداد مقالات ارسالی ۵۰۶ مقاله پذیرفته شده است که همه این مقالات در دوره برگزاری کنگره در قالب سخنرانی و پوستر ارائه می شود.

وی بااشاره به تاثیر برگزاری اینگونه کنگره ها در تقویت و تحکیم اراده و خودباوری دانشجویان گفت : ایجاد فضایی جهت ارائه تحقیقات دانشجویی و ایجاد انگیزه در دانشجویان به سمت تحقیق و پژوهش از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره است .

خفری ادامه داد: سیزدهمین کنکره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور با محوریت علوم پایه پزشکی، علوم بالینی پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی تشکیل شده است .

وی اظهارداشت: همچنین در این کنگره علوم توانبخشی داروسازی، بهداشت و تغذیه، تحقیقات نظام سلامت، پژوهش در آموزش، اخلاق در تحقیقات پزشکی، طب اسلامی، طب سنتی و مکمل، فناوری های نوین مورد توجه و بررسی قرار می گیرد .

دبیر علمی سیزدهمین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در باره بخش علمی ویژه این کنگره گفت: در بخش ویژه این کنکره، تحقیقات بین رشته ای، ابداعات و اختراعات در نظر گرفته شده است.

سیزدهمین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بابل سه شنبه شب با پیام وزیر بهداشت در مجتمع رفاهی بانک کشاورزی بابلسر آغاز شده است تا عصر جمعه ۲۱ مهرماه جاری ادامه می یابد .ک/۲

۷۳۲۸/۴۰۲

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.