دو خبر از جشنواره تئاتر دانشگاهی

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

دو اثر برگزیده شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی از طرف خانه تئاتر دانشگاهی، به دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش هنرآنلاین از روابط عمومی هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، از طرف هیئت انتخاب بخش “جشنواره جشنواره‌ها”ی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نمایش “زندگی در تئاتر” به کارگردانی محمدرضا برهمنی و “آنکه گفت آری، آنکه گفت نه” به کارگردانی کیومرث حائری در این بخش پذیرفته شده‌اند.

گفتنی است، هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران از ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۹۳ در تهران برگزار خواهد شد.
تمدید مهلت ثبت نام در بخش های مسابقه پژوهش و نمایش های رادیویی

مهلت ثبت نام در بخش مسابقه پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی) و بخش نمایش های رادیویی به سبب استقبال دانشجویان و حضور اساتید متخصص این حوزه تمدید شد.

هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، بخش مسابقه پژوهش در قالب همایش علمی پژوهشی با موضوع “مطالعات اجرا: دریچه ای به تئاتر امروز ایران” در دو حوزه اساتید و دانشجویان در اردیبهشت ماه ۹۳ در تهران برگزار می گردد و مهلت ثبت نام در آن و ارسال چکیده ها تا ۲۵ دی ماه ۹۲ تمدید شده است.

همچنین فراخوان بخش نمایش های رادیویی نیز تا ۲۰ دی ماه تمدید شده و آثاری که در اولویت جشنواره اعلام می شوند، باید تا ۵ اسفندماه ۹۲ فایل صوتی را برای بازشنوایی به دبیرخانه ارسال کنند.

گفتنی است، دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این بخش می توانند به پایگاه اینترنتی iifut.com مراجعه کرده و یا با شماره ۸۸۸۹۵۴۷۵ تماس بگیرند.


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.