دو خبر از ووشو بانوان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو،در این رقابتها که در آکادمی ووشو برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد:

در وزن ۴۸- کیلوگرم، به دلیل انصراف ندا قنبرعلی زاده حریف الهه منصوریان دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی گوانگجو ، این مسابقه برگزار نشد و منصوریان به عنوان فیکس وزن خود در اردو باقی ماند.

در اولین مرحله رقابتهای درون اردویی این وزن منصوریان توانسته بود قنبر علی زاده را از پیش رو بردارد.

در وزن ۵۲- کیلوگرم، خدیجه زینال زاده در دو راند سامره کیانی را برای دومین بار از پیش رو برداشت و به عنوان نفر فیکس وزن خود در اردو باقی ماند.

در وزن ۵۶- کیلوگرم، زهرا بساطی توانست مرضیه احمدی را مغلوب خود کند و با ثبت یک برد و یک شکست برای آنها کار به بازی سوم کشیده شد.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، مریم هاشمی دارنده مدال طلای رقابتهای جهانی ترکیه مغلوب صدیقه دریایی دارنده مدال طلا مسابقات آسیایی جوانان ماکائو در سال ۲۰۰۹ شد و با این شرایط تکلیف این دو ووشوکار در بازی سوم مشخص خواهد شد.

در وزن ۶۵- کیلوگرم، مسابقه خدیجه آزادپور و زهرا ملا مهدی که در انتخابی مرحله اول به دلیل مصدومیت آنها برگزار نشد، در این مرحله با پیروزی آزادپور دارنده مدال طلای بازی آسیایی گوانگجو همراه بود .

در وزن ۷۰- کیلوگرم نیز با نظر پزشک معالج و به دلیل مصدومیت شهربانو منصوریان و فریناز نزیری این بازی به زمان دیگری موکول شد.

رقابتهای آسیایی ویتنام از ۲۶ مرداد تا ۴ شهریور در هوشی مینه ویتنام برگزار خواهد شد.

***

هشت ووشوکار جواز حضور در اردوی تیم ملی جوانان بانوان در بخش ساندا را کسب کردند

رقابت های انتخابی تیم ملی ووشوی جوانان بانوان ایران جهت حضور در چهارمین دوره مسابقات جهانی ماکائو در آکادمی ووشو برگزار شد که در نهایت هشت ووشوکار در بخش ساندا جواز حضور در اردوی تیم ملی جوانان را به دست آوردند.

رقابتهای انتخابی بخش ساندا با حضور ۱۶ ووشوکار در چهار وزن برگزار شد که در نهایت هشت نفر سهمیه حضور در اردوی تیم ملی ووشوی جوانان را کسب کردند.

مسابقات وزن ۴۸- کیلوگرم با حضور ۶ ووشوکار برگزار شد و در نهایت ماریا قادرنژاد و سارا حاجتی مقابل رقبای خود به برتری رسیدند و جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند.

در وزن ۵۲- کیلوگرم که دو نفر حضور داشتند سارا حجتی توانست دیمن قاسمی را از پیش رو بردارد.در این وزن هر دو نفر در اردو باقی ماندند.

در وزن ۵۶- کیلوگرم،شش سانداکار به مصاف هم رفتند که در نهایت نادیا اعتماد مقدم و دنیا سبحانی با شکست حریفان خود جواز حضور در اردوی تیم ملی جوانان را کسب کردند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، دو ووشوکار رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان زهره شهپری توانست فاطمه رضایی را شکست دهد. در این وزن هر دو ووشوکار در اردو باقی ماندند.

رقابتهای جهانی جوانان از ۲۶ شهریور تا ۴ مهر ماه امسال در ماکائو برگزار می شود.

ورزشی**۱۵۸۴**۱۵۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۳۲۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.