دو ماده از طرح اداره صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی تصویب شد

سید علی طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسه امروز دو ماده از طرح اداره صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس ماده چهار طرح اداره صدا و سیما این سازمان اجازه خواهد یافت با اولویت دادن به امور فرهنگی و جغرافیایی نسبت به تاسیس دفاتر خبری در سراسر کشور اقدام کند.


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: خط و مشی صدا و سیما نیز در ماده پنج این طرح بررسی و به تصویب نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی رسید.


طاهری تاکید کرد: دراین جلسه پیشنهاد انتخاب اعضای نظارت بر مطبوعات و صدا و سیما از سوی کمیسیون فرهنگی نیز مورد بررسی قرارگرفت.


وی بررسی طرح اصلاح قوانین و نحوه معرفی انتخاب فعالیت های ناظرین و امور نظارتی مجلس شورای اسلامی را از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی عنوان کرد و افزود: اعضای  کمیسیون فرهنگی مجلس  در جلسه امروز نظرات خود را درباره طرح اصلاح انتخابات ناظران مجلس مطرح و پیشنهاد کردند که تعداد ناظران مجلس در برخی شورا‌ها کم و در برخی دیگر زیاد شود. در انتها نیز مقرر شد نظرات اعضا در نامه ای به کمیسیون تدوین آیین نامه مجلس ارسال شود.


 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.