دیدار انتخاباتی “جبهه عدالت” با “قالیباف”

۱۷فروردین۱۳،

فتحی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

دبیرکل جبهه عدالت از دیدار انتخاباتی تشکل متبوعش با “محمدباقر قالیباف” نامزد احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم در ماه جاری خبر داد.

“مهدی فتحی‌زاده” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ برنامه‌های انتخاباتی “جبهه عدالت” در سال جدید، اظهار داشت: فعالیت‌های انتخاباتی جبهه عدالت در ایام تعطیلات عید نیز ادامه داشت و همچنان در حال بررسی کردن کاندیداهای احتمال انتخاباتی آتی و تطبیق آنان با شاخصه عدالت هستیم.

دبیرکل جبهه عدالت ادامه داد: تاکنون به جمع‌بندی نهایی دست نیافته‌ایم و احتمالا طی روزهای آینده دیدارهایی را با برخی کاندیداهای مطرح همچون “محمدباقر قالیباف” خواهیم داشت.

وی به برنامه‌ریزی‌های این جبهه برای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: به مسئولان استانی اعلام کرده‌ایم که کاندیداهای احتمالی انتخابات شوراها را مورد بررسی قرار دهند و اشخاصی را که به شاخصه‌های جبهه عدالت نزدیک‌ترند برای حضور در انتخابات شوراها ترغیب کنند.

گفتنی است که جبهه عدالت چندی پیش برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام موجودیت کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.