دیدار وزیر تجارت و صنایع عمان با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی کشورمان

وزیر تجارت و صنایع عمان گفت: با توجه به وجود ظرفیت های فراوان موجود در ایران و عمان باید تمامی تلاش خود را در جهت بهره برداری ازحداکثر امکانات به کار گیریم .

به گزارش خبرنگاراجتماعی  باشگاه خبرنگاران ، علی بن مسعود بن علی السنیدی در دیدار با وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی کشورمان گفت: با توجه به وجود ظرفیت های بی شماری که در هر دو کشور وجود دارد می توانیم با تلاش بیشتر  از حداکثر  امکانات موجود در راستای رفاه و خیز در دو دولت بهره برداری کنیم .

وی افزود: هر چند در عمان منابع فراوان نفت و گاز وجود دارد اما فاقد منابع آب هستیم که در این خصوص می توانیم همکاری هایی را با جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

وزیر صنایع و تجارت عمان در ادامه در خصوص سایر نقاط اشتراک و همکاری ها گفت: در حال اضر ۲۲۲ شرکت تخصصی ایرانی در عمان فعال است که می تواند با گسترش آنها این تعداد را افزایش داد.

وی افزود: هم چنین ایجاد خط پرداز بین مسقط  و تهران تجربه جدید برقراری خط کشتیرانی میان بندرعباس و بندر خس در عمان  از دیگر راه های تبادل نظر و همکاری میان دو کشور است .

علی بن سعود بن علی اسنیدی خاطرنشان کرد: در خصوص اعزامی نیروی کار متخصص به عمان به ویژه اعزام پزشکان نیز با مقامات ایرانی گفتگو کرده ایم و امیدواریم در این خصوص نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

وزیر صنایع و تجارت عمان تاکید کرد: همچنین در خصوص تبادل تجارت در زمینه تعلیم اجتماعی علاقمند به دریافت تجربیات از ایران هستیم ./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.