دکتر احمد میدری ‌معاون رفاه اجتماعی وزارت کار شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

با حکم علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی احمد میدری ‌را به عنوان معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد میدری دارای مدرک دکترای تخصصی اقتصاد است و سال ها در دانشگاه علامه طباطبایی و شهیدچمران اهواز مشغول به تدریس بوده و دارای پژوهش های ارزشمند در حوزه رفاه اجتماعی است

خبراقتصادی:علی ربیعی در حکم انتصابی آورده است:‌ نظر به مراتب تعهد ، تخصص و تجارب ارزشمند عملی و انجام مطالعات قابل توجه علمی در زمینه اقتصاد رفاه اجتماعی ، به سبب این حکم به سمت معاون رفاه اجتماعی منصوب می شوید . 

وی در ادامه آورده ابراز امیدواری کرده است که معاون تازه رفاه اجتماعی وزارت تعاون با توجه به نقش موثر و کارساز این وزارتخانه در رسیدن به اهداف و سیاست ها با استفاده از تمامی ظرفیت های ساختار حقوقی موجود با درایت ، تدبیر و علم برای تحقق ماموریت ها و برنامه های مربوطه در چارچوب منشور کاری وزارتخانه ضمن انجام وظایف مربوطه با اولویت موارد ذیل را به انجام رساند. 

در ادامه حکم آمده است: گسترش نظام بیمه ای و تامین سطح بیمه همگانی برای آحاد جامعه، حمایت از همه اشخاص کشور در برابر اتفاقهای اجتماعی ، اقتصادی ، طبیعی و پیامدهای آن ، ایجاد انسجام کلان سیاست های رفاهی به منظور توسعه عدالت اجتماعی،گسترش بیمه های خاص جبران خسارت ناشی از حوادث طبیعی،استقرار نظام جامع اطلاعات حوزه رفاه و تامین اجتماعی،هماهنگی بین حوزه های بیمه ای و امدادی با محوریت نظام بیمه ای ، گسترش و نهادینه کردن مشارکت بخش غیر دولتی در حوزه رفاه و تامین اجتماعی از جمله وظایف معاون رفاه است.

گفتنی است، احمد میدری دارای مدرک دکترای تخصصی اقتصاد است و سال ها در دانشگاه علامه طباطبایی و شهیدچمران اهواز مشغول به تدریس بوده و دارای پژوهش های ارزشمند در حوزه رفاه اجتماعی است. او سابقه نمایندگی در مجلس ششم را هم در کارنامه خود دارد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.