دکوراسیونی با رنگ سفید

سفید رنگی است که همیشه شیک و چشمگیر بوده و خواهد ماند. در  این مطلب قصد داریم تا روش های مختلف استفاده از این رنگ زیبا را در دکوراسیون برای شما شرح دهیم.

دراماتیک

اجازه دهید که رنگ سفید در دکوراسیون فضای شما برجسته و خیره کننده جلوه کند. برای اینکار توصیه می کنیم که رنگ سفید را در قالب عنصری تندیسی یا در قالب شیئی در مقابل زمینه ای ساده با رنگی تیره در دکوراسیون بگنجانید. برای مثال لوستر سفید رنگ با طرحی خاص و میز کناری سفید رنگ در مقابل دیواری ساده با رنگ تیره به نحو زیبایی می تواند جلوه کند.

روستیک ( روستایی )

با استفاده از لایه ای نازک از طیف های گرم رنگ سفید و همچنین استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی فریبنده سفیدرنگ و پارچه های دارای بافت می توانید فضایی مدرن با حال و هوایی روستیک داشته باشید. ردیف هایی از آویز میخی شکل بر دیوار تداعی کننده سبک مینی مالیست شیکر ( سبکی زاهدانه و الهام گرفته از باورهای دینی و متعلق به قرن هجدهم انگلستان ) است که به فضا جلوه ای مدرن بخشیده است.

شرقی

استفاده از کاغذ دیواری سفید با طرحی پیچیده و هم رنگ با زمینه کاغذ دیواری، ایده ای مناسب برای آوردن رنگ سفید به دکوراسیونی با سبک شرقی است. با افزودن قطعه ای به رنگ قرمز و مقداری رنگ مشکی می توانید تضاد مورد نیاز سبک شرقی را برای دکوراسیون فضا تامین کنید. کاناپه ای با رنگ قرمز می تواند به نقطه کانونی چشمگیر در دکوراسیونی شرقی با زمینه سفید تبدیل شود.

منبع: مجله منزل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.