دکوراسیونی با طرح های راه راه

برای ایجاد احساسی دلباز و تابستانی توصیه می کنیم از طرح های راه راه با راه های آبی و سفید در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. همچنین با استفاده از راه راه هایی با دو رنگ مشکی و رنگی تیره می توانید موجی مدرن و جلوه ای تاثیرگذار را در دکوراسیون خانه خود خلق کنید.

برای منتشر کردن موجی مدرن و آوردن انرژی مضاعف در فضایی که دکوراسیون آن بیشتر به رنگ سفید است پیشنهاد می کنیم از عناصر جانبی با این طرح ها و هماهنگ با هم استفاده کنید. برای مثال آباژوری با کلاهک راه راه، لوستری پارچه ای با طرح راه راه یا کاناپه ای با روکش پارچه ای راه راه.

راهروها و فضای هال همواره فضاهای مناسبی برای خلق تجربه های جدید هستند. اگر قصد دارید طرح راه راه را به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید و تاثیر آن را مشاهده کنید توصیه می کنیم از دیوارهای راه پله های داخلی خانه خود شروع کنید.

برای ایجاد تاثیری پررنگ در دکوراسیون از طرح راه راه مشکی و سفید در دکوراسیون قسمتی از خانه خود استفاده کنید. این کار بروز عکس العمل از جانب بیننده را تضمین می کند. اگر تمایلی برای استفاده از این طرح در تمامی قسمت های دکوراسیون فضا ندارید توصیه می کنیم روی پانل درها و همچنین دکوراسیون شومینه موجود در فضا از این طرح استفاده کنید.

منبع: مجله منزل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.