دیلی میلف عکس متهم به کشتار تئاتر ماریوپل را منتشر کرد

سرهنگ-ژنرال میخائیل میزینتسف، متهم شماره یک حمله به سالن تئاتر درامای ماریوپول است که به قصاب ماریوپول معروف شده است.

دیلی میلف عکس متهم به کشتار تئاتر ماریوپل را منتشر کرد

به گزارش ممتاز نیوز، دیلی میل نوشت: درخواست‌ها برای محاکمه وی به دلیل دستور حمله به سالن تئاتر ماریوپول که منجر به کشته شدن ۳۰۰ غیرنظامی شده، افزایش یافته است.

فایل صوتی از ژنرال روس در فضای مجازی دست به دست شده که در حال سرزنش یک افسر جوان به دلیل عدم بریدن گوش یک سرباز دستگیر شده‌ای است که لباسش را به درستی نپوشیده بود.

میزینتسف صادرکننده دستور حمله به سالن تئاتر در ۱۶ مارس است که علی رغم نوشته شدن واژه کودکان در کنار ساختمان، عملی غیرانسانی را مرتکب شده است.

دو روز پیش برای اولین بار ویدئوهای پس از انفجار ساختمان منتشر شد و بعدا سخنگوی شهرداری ماریوپول به نقل از شاهدان عینی از کشته شدن ۳۰۰ تن در نتیجه بمباران ساختمان با هواپیمای روسی خبر داد.

الکساندر شربا، سفیر سابق اتریش میزینتسف را قصاب ماریوپول نامید و الکساندرا ماتویچوک، رئیس مرکز آزادی‌های مدتی اوکراین خواستار محاکمه وی به دلیل ارتکاب جنایات جنگی علیه بشریت شد.

photo_2022-03-26_18-06-45

به نوشته تایمز، وی در سال ۱۹۶۲ در آورینسکایا، دهاتی در شمال شرق مسکو به دنیا آمد و پس از تحصیل در مدرسه فرماندهی تسلیحات ترکیبی کی یف، فرمانده جوخه ارتش شوروی سابق در آلمان شرقی شد.

با سقوط شوروی به قفقاز فرستاده شد و اواخر دهه ۱۹۹۰ به مسکو بازگشت.

وی تا ۲۰۲۲ رئیس مرکز ملی مدیریت دفاعی بود و احتمالا طراحی استراتژی نظامی روسیه در سوریه و از جمله محاصره خونین حلب بوده که سرنوشتی مشابه ماریوپول را رقم زده است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.