دیوید بکام هم بازیگر شد!

بکام ۳۷ ساله احتمالا قرار است در یک فیلم کمدی بازی کند. متیو پری ۴۳ ساله در این مورد می گوید: «ما با دیوید بکام صحبت کرده ایم و او قول داده که در این کار حضور پیدا کند. خیلی مهیج خواهد شد.» گفته می شود که قرار است وین گرتزکی، بازیکن سرشناس هاکی هم در این فیلم حضور پیدا کند.

 

david-tom

 

وقتی در این مورد از کارگردان فیلم پرسیدند، گفت: «دوست دارم که او هم با ما در این کار همکاری کند. ورزشکار مورد علاقه من جیمی کونورز، ستاره تنیس است. اگر او هم با ما باشد رویای من محقق می شود.»

 

پیش از این شایعه همکاری بکام با تام کروز به میان آمده بود و با این حجم شایعات به نظر می رسد جابجایی بکام از فوتبال به هالیوود قطعی است اما او هنوزمطمئن نیست که می خواهد پا جای پای وینی جونز، فوتبالیستی که هنرپیشه شد، بگذارد یا نه.

 

بازگشت بکام به انگلیس

 

در پایان رقابت های این فصل قرارداد دیوید بکام با گلکسی به پایان می رسد.گفته می شود که بکام و همسرش که برای بازی های المپیک به لندن سفر کرده بودند، ممکن است دوباره به کشورشان بازگردند. مخصوصا که یک منبع نزدیک به خانواده بکام به «دیلی میل» گفته: «ویکتوریا دلیلی برای دوباره بچه دار نشدن نمی بیند و هر دوی آنها دوست دارن فرزند پنجمشان در انگلیس به دنیا بیاید. آنها عاشق خانواده شلوغ هستند.»

 

منبع: تماشا

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.