دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد جشنواره مسکو در دستان شهاب حسینی

۳۱فروردین۱۳،

˝تعبیر خواب˝و دریافت ۳ جایزه/

پانزدهمین فستیوال بین‌المللی فیلم‌های پلیسی مسکو با درخشش فیلم ˝تعبیر خواب˝ ساخته رضا داویی و انتخاب شهاب حسینی برای دریافت جایزه بازیگر مرد به پایان رسید.

به گزارش هنرآنلاین، در مراسم پایانی پانزدهمین فستیوال بین‌المللی فیلم‌های پلیسی مسکو که با حضور سیدحسین طباطبایی، معاون رایزنی فرهنگی ایران در مسکو در مرکز فرهنگی نیروهای مسلح روسیه برگزار شد، فیلم تلویزیونی “تعبیر خواب” توانست جایزه ویژه هیئت داوران و دو دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول و نقش مکمل مرد این فستیوال را از آن خود کند.

بنابر این گزارش، جایزه ویژه هیات داوران فستیوال فیلم‌های پلیسی مسکو شامل؛ تندیس بلورین فستیوال، کلاه نمادین و لوح تقدیر به رضا دادویی برای کارگردانی فیلم تلویزیونی “تعبیر خواب” اهداء شد. همچنین دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل به ترتیب به شهاب حسینی و حمید ابراهیمی اهداء شد.

فیلم تلویزیونی “تعبیر خواب” تولید سال ۹۱ با بازی شهاب حسینی، حمید ابراهیمی، مهران نائل، الهه حسینی‌و … داستان پلیسی را روایت می‌کند که در دو راهی انتخابی تعیین‌کننده در زندگی‌اش قرار می‌گیرد. او ‌در جریان یک پرونده سرقت با ‌مشکلات فراوانی دست به گریبان شده و میان دو راهی انجام وظیفه و عمل به قولی که داده، مانده است.
از دیگر برندگان این فستیوال می‌توان به فیلم‌های سینمایی “منطقه ناآشنا”، “گرگ های سفید” و “بازداشتگاه” از روسیه، “بلوز پکنی” از چین، “قتل در الجزایر” از آفریقای جنوبی، “تیراندازی به سر” از کشور تایلند و مستندهای تلویزیونی “احتیاط فریبکاران” و “حوادث غیرمترقبه هفته” اشاره کرد.

گفتنی است، در پانزدهمین فستیوال بین‌المللی فیلم پلیسی روسیه ۱۵۹ اثر مستند، سینمایی و تلویزیونی از ۴۰ کشور از جمله روسیه، ایران، آمریکا، لهستان، آرژانتین و اتریش حضور داشتند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.