ذوالنور: همه تقصیرها را بر گردن دولت نیندازیم

۵ م دیماه ،

حجت الاسلام ˈمجتبی ذوالنورˈ در نشست سیاسی بصیرت در مسجد انصارالحسین قم با بیان اینکه همه مشکلات را به گردن دولت نیاندازیم، افزود: امروز هر سه قوه باید در کارزار اقتصادی حضور جدی داشته باشند تا ضعف در بعضی قوانین اقتصادی و بعضی سوء مدیریت ها را برطرف کرده و با اخلالگران اقتصادی برخورد کنند.
وی با بیان اینکه بحث تحریم ها و کاهش فروش نفت مشکلاتی را در کشور ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه گذر از تحریم های اقتصادی دشمنان است و البته این یک رویکرد تدافعی و عقب نشینی نیست، بلکه حرکتی به سمت استقلال، خودکفایی و اصلاح الگوی مصرف است.
جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز تهدیدات و تحریم های دشمنان رنگ باخته و هیچگاه نتوانسته است برای کشورمان مشکل جدی ایجاد نماید، البته کسی نمی تواند وجود گرانی ها و معضلات اقتصادی را انکار کند.
وی همچنین تصریح کرد: بعضی تصور می کنند گفتمان سیاسی دولت و ایستادگی بر حقوق هسته ای ملت ایران سبب بوجود آمدن تحریم ها علیه کشورمان بوده اما باید بدانیم که اینها القائات دشمنان است و مستکبران غربی از ابتدای پیروزی انقلاب کشورمان را تحریم کرده و هیچگاه از دشمنی خود دست بر نداشته اند.
ذوالنور با بیان اینکه مردم و مسوولان باید شاخصها و معیارهای حق را بشناسند، اظهار داشت: در زمان امام راحل(ره) کسانی که در برابر ایشان قرار گرفته بودند، مهر درباری بر پیشانی آنها ثبت شده بود، اما امروز کسانی که در برابر ولی فقیه ایستاده اند ادعای همراهی با امام را دارند و این میدانی سخت است که شناخت حق و باطل در آن نیازمند بصیرت و آگاهی است.
وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری فرصتی برای دخالت ها و توطئه های دشمنان برای ایجاد صف بندی و حمایت از بدخواهان نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: ۹ دی ماه حماسه بصیرت مردمی بود که وقتی دست بیگانگان را در پشت صحنه فتنه عیان دیدند، به خیابان ها آمده و مشت محکمی بر دهان مستکبران کوبیدند.
جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با بیان اینکه امروز کشورمان تحت شدیدترین هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمنان قرار گرفته است، تصریح کرد: امروز وظیفه و رسالت همه مردم و مسوولان در تقویت بنیان های اعتقادی و معنوی بسیار سنگین و حساس است و همه باید در این جهت آگاه و هوشیار باشند.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.