رأی‌گیری درباره‌اعتبارنامه منتخب‌مبارکه

جام جم آنلاین: سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس گفت: گزارش کمیسیون تحقیق درخصوص اعتبارنامه علی ایرانپور منتخب مبارکه و سه منتخب دیگر فردا در صحن مجلس مطرح می شود که درخصوص اعتبارنامه ایرانپور از صحن مجلس رأی گیری می‌شود.

عبدالرضا عزیزی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با بیان این که هنوز پاسخ استعلام درخصوص احمد توکلی رییس مرکز پژوهش های مجلس به کمیسیون تحقیق نرسیده گفت: درصورت تکمیل استعلام ها درخصوص پرونده توکلی کمیسیون تحقیق در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.

وی افزود:  ۱۱ اعتبارنامه به کمیسیون تحقیق مجلس ارجاع شده بود که کمیسیون تحقیق تاکنون ۱۰ اعتبارنامه را  بررسی و به تصویب رساند.

نماینده شیروان در مجلس تصریح کرد: گزارش تأیید کمیسیون تحقیق درخصوص اعتبارنامه الیاس نادران منتخب تهران، حبیب برومند منتخب پارس آباد ، علی ایرانپور منتخب مبارکه و سید مهدی موسوی نژاد منتخب دشتستان، فردا در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه اعتبارنامه ایرانپور در کمیسیون به تصویب رسید، تأکید کرد: از آنجا که این اعتبارنامه قبلاً در شعبه رسیدگی کننده رد شده بود باید در صحن مجلس در خصوص آن رأی گیری شود.

وی گفت: اگر نصف بعلاوه یک نمایندگان به این اعتبارنامه رأی مثبت دهند ایرانپور می‌تواند به عنوان نماینده ادامه فعالیت دهد در غیر اینصورت باید مجلس را ترک کند.

اعتبارنامه های علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد، قادر مرزی نماینده قروه، حسین نجابت نماینده تهران، زهره طیب زاده نوری نماینده تهران به کمیسیون تحقیق ارجاع شده بود که این اعتبارنامه ها در مجلس مصوب شد اما اعتبارنامه نادران منتخب تهران، حبیب برومند منتخب پارس آباد، علی ایرانپور منتخب مبارکه، موسوی نژاد منتخب دشتستان و سید فتح الله حسینی منتخب قصرشیرین که به کمیسیون تحقیق ارجاع شده به تصویب این کمیسیون رسید اما هنوز در صحن مجلس گزارش تایید آن مطرح نشده و به تصویب صحن مجلس نرسیده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.