رئال مادرید ۵-۰ السد / شب به یاد ماندنی رائول

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – رئال مادرید با پنج گل السد قطر را در برنابئو بدرقه کرد .

به گزارش ممتاز؛دیدن تلاش و جنگندنی رائول با پیراهن شماره هفت رئال ، اشک را از هر چشمی سرازیر می کرد . چرا که بسیاری از خاطرات زنده می شدند . از آن “‌هیس ” معروفش به نیوکمپ گرفته تا زمانی که با تعصب تمام لنگ لنگان ، در آخرین ثانیه حضورش در پیراهن رئال در بازیهای رسمی ، گل پیروزی را در لاروماردا مقابل ساراگوسا به ثمر رساند .
دیشب شب رائول بود . شبی که مادریدی های قدیمی و واقعی سه سال برایش انتظار کشیدند . دیر بود اما بهتر از آن بود که هرگز چنین مراسمی گرفته نشود . این که دوباره کاپیتان اسطوره ای شماره هفت بپوشد ، به بردن یک جام می ارزید و حالا شاید حتی رئالی ها از این که به سوپرکاپ نرسیدند ، تا فرصت چنین تقابل زیبایی و دیدن شماره هفت اسطوره ای بر تن رئال نصیبشان شده ،‌را از دست ندهند .
کاپیتان بزرگ با این که سه سال سنش بالا رفته بود ،‌اما مثل یک نوجوان ۱۶ ساله تلاش می کرد ، می جنگید و طوری برای هر توپ می رفت تا کاملا مشخص باشد که قدر آخرین باری که می تواند به عنوان یک بازیکن با پیراهن رئال در برنابئو بازی کند را می داند و حاضر نیست که هیچ چیز را با لحظه ای که دارد تجربه می کند ، فراموش نکند .
کاپیتان محجوب و نجیب ، سعی کرد که فراموش نکند که همین مادریدی ها که امروز به ایکر می تازند ،‌زمانی چه ها که با او نکردند و چه القابی که به او ندادند . او خودش را وامدار رئال ندانسته و نمی داند و همان طور که خودش گفت ، تا ابد حس می کند که مدیون رئال و هوادارانش است .
از نظر بازی نیز شاید تعصب مثال زدنی او در چنین بازی نه چندان مهمی بتواند درسی باشد برای کریم بنزمایی که انگار در خواب تابستانی به سر می برد . در حالی که بازیکن فرانسوی در نیمه دوم در طول همه صحنه ها در حال چرت زدن بود و نایی برای دویدن دنبال توپ نداشت ، رائول می دوید ، می جنگید و بالاخره پاداش تلاشش را هم گرفت و در موقعیتی تک به تک گلزنی کرد . موقعیتی درست شبیه موقعیت هایی که یکی مثل بنزما بارها و بارها در رئال آن را روانه آسمان کرده است .
بازی در طول نیمه اول برای رئال چندان جالب نبود اما باز هم حفره های بی شمار در خط دفاع تیم دیده می شد و حتی بازیکنان السد چندین موقعیت جدی هم داشتند . در کارهای هجومی نیز پاسکاری های بی مورد به چشم می خورد .
در نیمه دوم با آمدن ایسکو ، اوزیل و کارواخال رئال بهتر کار کرد . کارواخال نشان داد که وقتی مارسلو در جناح دیگر نباشد تا تفوذ کند ، او هم می تواند موثر تر باشد . در این نیمه ناچو دفاع چپ بود و کارواخال دفاع راست که این محصول آکادمی خوش درخشید . یک پاس گل داد و یک پنالتی گرفت تا تاثیرش در پیروزی رئال شگفت باشد .
آغاز نیمه دوم ، بازی پاپاپای بود و حتی السد چند موقعیت جدی داشت که روی یکی از آن ها رائول داشت به رئال گل می زد . اما به مرور و پس از زدن گل سوم ، جریان بازی تغییر کرد و رئال برد پر گلش را استارت زد . گل دوم رئال باز هم روی ضربه سر ایسکوی کوتاه قامت بود تا او باز هم شایستگی هایش را نشان دهد . گل سوم را هم بنزما از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند .

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.