رئیسی‌کیا: رفتار رویانیان اخلاقی نیست

۲۰اردیبهشت،

به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، صادق رییسی‌کیا دربارهٔ اظهارات محمد رویانیان مبنی بر مذاکره با علی دایی برای هدایت تیم پرسپولیس عنوان کرد: اصول حرفه ای در فوتبال ایجاب می کند که با بازیکن یا مربی ای که با یک باشگاه قرارداد دارد وارد مذاکره نشویم. تمام جامعه فوتبال از جمله خود آقای رویانیان می دانند که علی دایی قراردادش را با باشگاه سورینت (راه آهن) تمدید کرده و مطرح کردن موضوع مذاکره با او، جز بی احترامی به باشگاه سورینت (راه اهن) و نادیده گرفتن اصول حرفه ای فوتبال هیچ تعبیر دیگری نمی تواند داشته باشد.

وی افزود: آقای رویانیان همیشه از بی اخلاقی در فوتبال گلایه می کنند اما متاسفانه گاهی رفتارهایی از وی سر می زند که به هیچ وجه اخلاقی نیست. آقای دایی چند روز قبل قراردادش را با باشگاه راه آهن تمدید کرده و بارها نیز در مصاحبه هایشان گفته اند که فعلا به هیچ باشگاه دیگری فکر نمی کنند و برای موفقیت با راه آهن برنامه دارند. حالا آقای رویانیان به خاطر اینکه از زیر فشار بحران‌های موجود خارج شوند و توپ را از زمین خودشان خارج کنند بحث مذاکره با آقای دایی را مطرح می کنند. این رفتار به هیچ وجه حرفه ای و اخلاقی نیست.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن خاطرنشان کرد: این شیوه مدیریت و رفتار مدت هاست که منسوخ شده و ما امیدواریم با گسترش دامنه خصوصی سازی در ورزش و با واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی مشکلات عملکردی و ناکامی های پی درپی این باشگاه در چند سال اخیر که به عدم ثبات در مدیریت و فقدان برنامه استراتژیک برمی گردد مرتفع شود و این باشگاه ریشه دار بتواند با مدیریت بخش خصوصی قله های افتخار در ایران و اسیا را فتح کند. بدیهی است اگر وی به همین منوال عمل کنند ما مجبور می شویم از راه قانونی با قضیه برخورد کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.