رئیس‌جمهور در دومین روز حضورش در نیویورک چه می‌کند

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس جمهور کشورمان که به منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل تهران را به مقصد نیویورک ترک کرده بود روز پرکاری را در بدو ورودش به آمریکا سپری کرد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان که روز دوشنبه اول مهرماه به منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل تهران را به مقصد نیویورک ترک کرده بود روز پرکاری را در بدو ورودش به آمریکا سپری کرد.

رئیس‌جمهور کشورمان در اولین حضور خود در نیویورک با سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، ملاقات با روسای جمهور فرانسه و اتریش و دیدار با اول وزیر کشور فیجی روز کاری سرنوشت‌سازی را برای کشورمان به ثبت رساند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی قرار است در روز دوم حضور خود در نیویورک با “میشل سلیمان” رئیس‌جمهور لبنان و “محمدمنصف المرزوقی” رئیس‌جمهور تونس دیدار داشته باشد.

رئیس‌جمهور کشورمان همچنین دیدار با اول‌وزیر ایتالیا را در روز دوم حضورش در نیویورک در دستور کار دارد.

مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست و شبکه پی بی تس ار دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور کشورمان در روز دوم حضورش در کشور آمریکا خواهد بود.

شایان ذکر است با توجه به سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در اواخر روز سه‌شنبه (بامداد روز چهارشنبه به وقت تهران) باید منتظر واکنش‌ها و بازتاب‌های سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی در رسانه‌های خارجی و داخلی بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.