رئیس جدید بانک کارگشایی معرفی شد

بینا- با حضور دامغانیان عضو هیأت مدیره، پدرام مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، لهرابیان مدیر امور مالی، فتحی بیرانوند رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان و اسدی بازرس ویژه مدیر عامل ، مراسم معارفه و تودیع روسای جدید و سابق بانک کارگشایی برگزار شد.
به گزارش بینا، در ادامه مراسم دامغانیان با تقدیر از مجموعه مدیران و کارکنان بانک کارگشایی گفت: بانک کارگشایی مجموعه ای خودجوش است که تمامی امور خود را به بهترین شکل انجام می دهد.
وی افزود: بانک کارگشایی یک امتیاز ویژه برای بانک ملی ایران محسوب می شود که سالیان متمادی است در زمینه قرض الحسنه که یکی از جلوه های اصلی نظام بانکداری بدون رباست، فعالیت می کند.
به گفته دامغانیان، این بانک فرصتی مناسب برای رقابت در عرصه بازار منابع است که باید با ارائه طرح های نو و خلاقانه مبتنی بر نیازهای روز مشتریان، استفاده بهینه تری از پتانسیل های خود داشته باشد.
وی در ادامه به پرداخت بالغ بر ۱۱۰ درصدی منابع قرض الحسنه بانک ملی ایران در حوزه قرض الحسنه اشاره کرد و آن را گواه توجه ویژه این بانک به امر قرض الحسنه دانست.
پدرام در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه و ۳۰ ساله آقای علی عادلی رئیس سابق بانک کارگشایی، آقای غلامحسین فوادیان رئیس سابق سعبه بورس و اوراق بهادار را به عنوان رئیس جدید بانک کارگشایی معرفی کرد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.