رئیس دانشکده داروسازی واحد علوم دارویی پژوهشگر برتر سال ۹۱ شد

۳۰م آذر ،

رئیس دانشکده داروسازی واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به عنوان پژوهشگر برتر سال برگزیده شد.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ در مراسمی که به منظور معرفی و تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه‌های کشور در دانشگاه شهید بهشتی با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر علوم تحقیقات و فناوری و تعدادی از معاونین و رؤسای دانشگاه‌های کشور برگزار شد، حامد شفارودی رئیس دانشکده داروسازی واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده شد.

در لوح تقدیری که توسط معاون اول رئیس جمهور اهدا گردید وزیر علوم آموزش عالی ضمن تبریک صمیمانه برای کسب عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی در سیزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال آمده است “بر پایی تمدن نوین اسلامی که از اهداف انقلاب اسلامی ایران بوده و در قالب سبک زندگی اسلامی متبلور می‌شود، در سایه تلاش متفکران، پژوهشگران و نوآوران عرصه علم و فناوری تحقق یافته و نشانگر عظم و همت والای فرهیختگان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشرفت همه جانبه کشور است.”

 شفارودی دارای دکتری عمومی داروسازی و تخصص فارماکولوژی است که به همراه تیم تحقیقات خود بر روی سنتز ترکیبات دارویی و آثار بیولوژیک و دارویی آنها کار کرده‌اند. نتایج تحقیقات متعدد وی در مجلات معتبر بین‌المللی به چاپ رسیده است. /ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. هایده حسن زاده:

    جناب آقای دکتر شفارودی از خدمات شما در امر تحقیق و پژوهش در جهت پیشرفت سلامت ملت عزیزمان نهایت تشکر را دارم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.