رئیس پلیس پایتخت: اجناس دست دوم نخرید

خبرگزاری آریا-سردار حسین ساجدی نیا از آغاز اجرای طرح برخورد با مالخرها خبرداد و گفت: ۳ هزار واحد فروش اجناس دست دوم در تهران شناسایی شد که قبل از شروع طرح ۴۰ واحد غیر‌مجاز پملپ شدند.
 به گزارش خبرنگار انتظامی آریا ، سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:بازار خرید اموال دست دوم دزدی باید  از بین برود .
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در بحث سرقت و برخورد با سارقین و مالخرها فعالیت‌های گسترده ای در سطح شهر تهران آغاز شده است افزود: در راستای این فعالیت‌های اطلاعاتی بیش از ۳ هزار واحد صنفی دست دوم فروشی مورد شناسایی قرار گرفتند که بخشی از آنها فاقد مجوزهای لازم برای فعالیت هستند.
سردار حسین ساجدی نیا با بیان اینکه برخورد با قطعه‌ فروشان خودرو، باطری ماشین، لاستیک، لوازم صوتی دست دوم در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون روابط بین مالخرها و دزدان شناسایی شده است اظهار کرد:در همین راستا از سه هفته پیش با واحدهای صنفی جلسات مختلفی برگزار شد و رئیس پلیس آگاهی تهران با تک‌تک آنها در مورد طرحی که از امروز آغاز شد اطلاعات لازم را ارائه کرد. در همین راستا صنف مورد نظر اقدام به تهیه فرم‌هایی از واحدهای مجاز کرده که با همکاری پلیس اماکن و پلیس آگاهی تهران نظارت‌ها به صورت کامل انجام شود.
وی گفت: ما از واحدهای صنفی درخواست کردیم که خود در شناسایی و معرفی واحدهای غیرمجاز پیشگام باشند.
سردار حسین ساجدی نیا گفت: این طرح از امروز با همکاری پلیس آگاهی، کلانتری‌ها، اداره اماکن پلیس و صنفی مربوطه آغاز شده و تا روزهای آینده ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه توضیحات خود با وجود اینکه این طرح از امروز کار خود را آغاز کرده ۴۰ واحد صنفی غیر مجاز قبل از اجرای طرح پلمپ شدند.
رئیس پلیس پایتخت به پایتخت نشینان هشدار داد؛از خرید اجناس دست دوم خودداری کنند و در صورتیکه اقدام به این خرید کرده‌اند اصالت جنس و بارکد‌های ثبت شده در دفاتر را بررسی کنند.
سردار حسین ساجدی نیا در پایان تاکید کرد: شهروندان در صورتیکه اقدام به فروش قطعه‌ای از خودروی خود می‌کنند حتما کپی کارت خودرو و کپی شناسنامه خود را به همراه داشته تا اصالت مال برای خریدار مشخص باشد که اگر این اطلاعات در دفاتر ثبت نشده باشد یقینا جنس مسروقه تلقی خواهد شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.