رئیس‌جمهور بر تامین کالاهای اساسی تاکید جدی دارد

فروردین ۱۴۰۳

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به گزارش‌های دستگاه‌های اقتصادی، وضعیت کالاهای اساسی را رضایت‌بخش ارزیابی و بر لزوم پیگیری برای تامین آن تا پایان سال تاکید کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز چهارشنبه در جلسه مربوط به تامین کالاهای اساسی و نحوه تامین یارانه مورد نیاز، گفت: دکتر روحانی نسبت به تامین کالاهای اساسی اهمیت فراوانی قائل می باشند و تاکید جدی دارند که مشکل و دغدغه‌ای تا پایان سال برای تامین این کالاها وجود نداشته باشد.

 

در این جلسه که وزرای «امور اقتصادی و دارایی»، «جهاد کشاورزی»، «صنعت، معدن و تجارت» و همچنین «رییس کل بانک مرکزی» و «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور» نیز حضور داشتند، موضوع «نحوه تامین کالاهای اساسی برای نیمه دوم سال جاری» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

میزان یارانه مورد نیاز و نحوه تامین آن برای کالاهای اساسی از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست بود که پس از تبادل نظر و ارائه پیشنهادات و دیدگاه‌های کارشناسی، حاضران در جلسه تدابیر و تصمیمات لازم را برای تامین یارانه مورد نیاز اتخاذ کردند.

 

بر اساس این گزارش، پس از این نشست، جلسه دیگری نیز به ریاست معاون اول رییس‌جمهور و با حضور تیم اقتصادی دولت تشکیل و به موضوع «گزارش وضعیت موجود اقتصاد کشور» پرداخته شد.

 

انتهای پیام /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.