رئیس هیت مدیره مخابرات: خواستار حذف هزینه جابه‌جایی و بین‌شهری مکالمات همراه اول هستیم

۲۰خردادماه،

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از ارائه‌ پیشنهادی برای یکسان‌کردن شبکه همراه اول، دقیقه‌ای ۵۳٫۵ تومان، به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خبر داد و گفته بود: با این کار هزینه‌ی جابه‌جایی از همراه اول حذف می‌شود.
 
به گزارش ایسنا به نقل از سیدهاشمی، همراه اول پیشنهاد یکسان‌کردن شبکه خود را به کمسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه و کمیسیون نیز از این پیشنهاد همراه اول استقبال کرده است.
 
در حال حاضر همراه اول هزینه‌ جابه‌جایی می‌گیرد که با یکسان‌کردن شبکه این هزینه حذف می‌شود؛ اما به نقل از رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران برای ارائه‌ سرویس بهتر و رقابت با رقبا این کار لازم است.
 
در یک شبکه یکسان مبدا و مقصد تماس تفاوتی ندارد، اگر از هر کجا با یکی از سیم‌کارت‌های اپراتور با سیم‌کارت دیگری از همان اپراتور در هر جایی (داخل کشور) تماس گرفته شود، تفاوتی در هزینه وجود نخواهد داشت.
 
شبکه اپراتور دوم و سوم تلفن همراه بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات، یکسان است. این در حالی است که تعرفه یک دقیقه تماس شهری با سیم کارت دائمی همراه اول در ساعت پیک مصرف ۴۴ تومان و در ساعت غیرپیک ۳۵ تومان است.
 
همچنین تعرفه‌ی یکخ دقیقه تماس بین‌شهری با سیم‌کارت دائمی همراه اول در ساعت پیک مصرف، ۷۶ تومان و در ساعت غیرپیک ۵۳ تومان است که با یکسان‌کردن شبکه، نرخ مکالمات یکسان و هزینه جابه‌جایی و بین‌شهری حذف می‌شود و تعرفه مکالمات همراه اول دقیقه‌ای ۵۳٫۵ تومان می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.