رئیس کل بانک مرکزی راهی آمریکا شد

۲۶فروردین۱۳،

رئیس کل بانک مرکزی راهی آمریکا شد | چاپ |
دوشنبه ۲۶ فروردین ساعت ۲۱:۳۶

بینا- رئیس کل بانک مرکزی به منظور حضور در اجلاس مشترک بهاره بانک جهانی و صندوق بین المللی پول، تهران را به مقصد واشنگتن ترک کرد.
به گزارش بینا، محمود بهمنی به منظور حضور در اجلاس مشترک بهاره بانک جهانی و صندوق بین المللی پول، تهران را به مقصد واشنگتن ترک کرد. رئیس کل بانک مرکزی در صدر‌ هیئت بلند پایه‌ای‌ از مقامات اقتصادی، عصر امروز دوشنبه عازم محل برگزاری این اجلاس شد.
از مهم ترین نشست های این اجلاس می توان به برپایی میزگردهای اقتصادی با حضور مقامات ارشد صندوق بین المللی پول و بانک جهانی، نشست وزرا و روسای کل و معاونین گروه ۲۴، اجلاس کمیته پولی و مالی بین المللی (IMFC) و کمیته توسعه (DC) اشاره نمود.
گفتنی است، در این اجلاس‌ که هر ساله در دو نوبت بهار و پاییز برگزار می گردد، فرصت مناسبی برای ملاقات بین روسای کل بانک های مرکزی و سایر مقامات اقتصادی کشورهای مختلف فراهم می آید.
اجلاس مشترک صندوق بین المللی و بانک جهانی در سال جاری طی ۳ روز (از سی ام فروردین تا اول اردیبهشت) به میزبانی آمریکا برگزار خواهد شد و هر سه سال یکبار نیز یکی از کشورهای عضو به عنوان میزبان اجلاس سالانه برگزیده می گردد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.