رئیس کمیته قضایی تکواندو: هنوز اعتراض ساعی به دستم نرسیده است

۰۹م اسفند ،

در حالی که هادی ساعی به حکم فدراسیون تکواندو اعتراض کرده است،‌ رئیس کمیته قضایی فدراسیون تکواندو می‌گوید که هنوز اعتراض ساعی به دستش نرسیده است.

محمد احسنی‌فروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم اعتراض به دستم نرسیده است. طبق آیین نامه هادی ساعی ۷۲ ساعت فرصت داشت به رای کمیته انضباطی اعتراض کند و اگر در این فرصت اعتراض کرده باشد و در دبیرخانه ثبت شده باشد قابل رسیدگی است اما اگر بعد از این فرصت باشم،‌ رای قطعی است.

وی در پاسخ به این سوال که این اعتراض به حکم، به کدام بخش فدراسیون باید تحویل داده شود؟‌افزود: به کمیته قضایی فدراسیون باید تحویل شود. البته باید در دبیرخانه ثبت شود تا کار رسیدگی به آن آغاز شود.

رئیس کمیته قضایی فدراسیون تکواندو ادامه داد:‌ من اکنون فدراسیون نیستم و با دبیرخانه فدراسیون هم تماس نداشتم که ببینم اعتراض رسیده یا نه. اگر هم دبیرخانه چیزی ثبت کرده باشد به من اطلاعی نداده اند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر اعتراض هادی ساعی ثبت شود، چه زمانی جلسه‌ی کمیته انضباطی در موردش مجددا تشکلیل جلسه خواهد داد؟‌ گفت : با توجه به اینکه از ۸ نفر عضو کمیته انضباطی،‌ سه نفر از وزارت ورزش و جوانان می باشند باید ببینم که چطور می‌شود آنها را هماهنگ کرد و به جلسه آورد. اگر همه چیز هماهنگ شود در خوش‌بینانه‌ترین حالت اواخر هفته آینده یا اوایل دو هفته دیگر خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.