رائول – کریستیانو ، شماره هفت های اسطوره ای در کنار هم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – دوباره در کنار هم . دو نفر از بهترین هفت های تاریخ رئال دوباره کنار هم بازی خواهند کرد . در حقیقت دیدن شماره هفت ها در بازی پنجشنبه مقابل السد جذابیت بسیاری خواهد داشت .

به گزارش ممتاز؛رائول و کریستیانو پس از چند سال دوباره کنار هم قرار می گیرند .آنها فقط یک فصل و زیر نظر پلگرینی با هم بازی کردند . در آن زمان کریتسیانو ۹شماره را می پوشید وشماره ۷ به کاپیتان اسطوره ای اختصاص داشت. سال بعد و زمانی که رائول رئال را ترک کرد ،‌کریستیانو این شماره را برتن کرد.
رونالدو و رائول بازیهای بسیاری در کنار هم انجام داده اند؛۲۱ بازی در لالیگا و پنج بازی هم در چمپیونزلیگ. اولین بازی رسمی این دو در کنار هم در مقابل دپورتیوو بود که رئال آن بازی را ۳-۲ برد . رائول آخرین گلش برای رئال را در لاروماردا مقابل ساراگوسا به ثمر رشاند.پس از آن او مصدوم شد و دیگر نتوانست برای رئال به میدان برود. آن دیدار آخرین بازی او در کنار کریستیانو بود.
حالا و پس از گذشت چند سال دو شماره هفت در کنار هم قرار خواهند گرفت.شماره هفت در رئال ویژگی خاصی دارد و قبل از رائول و رونالدو بر تن اسطوره هایی مثل بوتراگوئنو ، خوانیتو ،‌آمانسیو و کوپا بوده است.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.