رابین هود نیستم/ بعضی‌ها فریاد می‌زنند ولی کاری انجام نمی‌دهند

۱۴م دیماه ،

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: وقتی پولی در جیبم نیست پس نمی‌توانم به کسی کمک کنم کار غیر قانونی هم انجام نمی‌دهم بازیکنی از ما کمک خواست ولی قانون این اجازه را به ما نداد تا در خدمت او باشیم.
مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی  ادامه داد: بازیکن مذکور زیر ۲۳ سال بود و ما نتوانستیم در مدت تعیین شده نقل و انتقالات او را وارد لیست تیم فوتبال ملوان در نیم فصل دوم بکنیم این تا جایی پیش رفت که بعضی از دوستان توانستند به این جوان کمک کند و او را وارد لیست تیم خود کنند ولی اگر قانون اجازه بدهد حتما به فردی که کمک بخواهد از صمیم قلب کمک خواهم کرد.
مدیر عامل باشگاه ملوان گفت: من رابین هود نیستم که با دزدی به یک فرد مستحق کمک کنم ولی همیشه دستان روی زانوی خودم است و قانونی کارهای خود را انجام می‌دهم.
درودگر در مورد جلسه اعضای اتحادیه فوتبال برای کارگروه تخصصی خصوصی سازی تصریح کرد: کارگروه تخصصی اتحادیه فوتبال با ۲ غائب سه شنبه ۱۲ دی ماه در محل اتحادیه فوتبال انجام شد نشست اعضای اتحادیه فوتبال برای برنامه ریزی کارهای اقتصادی بود که باشگاه‌ها با طرحی جامع به تجاری سازی و خصوصی سازی برسند تا با تصویب این طرح از سوی مجلس شورای اسلامی موقعیت درآمد زایی و کارهای زیر بنایی در باشگاه‌ها به خوبی انجام ‌شود.
وی در مورد غیبت دو عضو در این جلسه گفت: در جلسات همه مدیران انتخاب شده بود باید حضور داشته باشند تا هرچه زودتر به یک طرح خوب و جامع برسیم بعضی از آقایان که زیاد داد و فریاد می‌کنند ولی در عمل کاری از پیش نمی‌برند و کارآیی آنها کمتر از سایرین است در جلسه حضور نداشتند و معمولا روش آنها این گونه است.
درودگر در مورد نزول تیم فوتبال ملوان در چند هفته اخیر و باخت سنگین مقابل پرسپولیس در جام حذفی تاکید کرد: دلیل نزول و باخت سنگین در جام حذفی به خاطر افت روحی شدید بازیکنان بود که حسین هدایتی مالک باشگاه ملوان انزلی اعلام کردند که دیگر حاضر به سرمایه گذاری در فوتبال نیستند و از ورزش خواهند رفت. این یک شوک بزرگ بود همه فکر کردند که قطع این حمایت سبب می‌شود تا دوباره بازیکنانی که در سال ۵ درصد پول می‌گرفتند مثل سابق شرایط مالی باشگاه ملوان به هم بخورد.
وی ادامه داد: این آسیب روحی طوری است که می‌تواند هر اتفاقی را بوجود بیاورد ولی همه اشخاص مرتبط با ملوان از جمله تماشاگران، مربیان و بازیکنان با تلاش جدی دوباره وضعیت را درست کرده‌اند.
مدیر عامل باشگاه ملوان اظهار داشت: شرایط حالت بسیار خوبی برای تیم فوتبال ملوان دارد حسین هدایتی مالک باشگاه با جدیت بیشتر به دنبال رسیدن تیم به مسابقات لیگ قهرمانان حتی قهرمانی در مسابقات آینده آسیا است.
درودگر در مورد عدم نداشتن واسطه و آشنا، در هئیت فوتبال گیلان گفت: من در هئیت فوتبال گیلان آشنا ندارم تا با استفاده از آن کارم را درست بکنم ولی بعضی‌ها می باشند که با آشنا داشتن در این هیئت حتی رای را بر می‌گردانند.
وی ادامه داد: این دوستان بازیکن را خارج از نوبت قانونی نقل و انتقالات وارد لیست تیم خود می‌کنند ولی بهتر است که فوتبال نظم خود را بدست بیاورد.
درودگر خاطرنشان کرد: ملوان از عدم حضور بازیکن مذکور منتضرر نشد بلکه آن بازیکن از ما خواسته بود تا به او کمک کنیم و دست نیاز به سوی ما دراز کرده بود و هم اکنون از این بابت که تیم دیگری به او کمک می‌کند خیلی خوشحال هستیم.
مدیر عامل باشگاه ملوان انزلی در مورد مکتب ملوان افزود: کیفیت و رتبه بازیکنان جوانان و امید ما طوری است که ما می‌توانیم از آنها در تیم بزرگسالان استفاده کنیم محمد احمد زاده به جوانان فوتبال ملوان بها می‌دهد در این فصل ۳ و ۴ بازیکن خوب را از مکتب ملوان به رده‌های بالا فوتبال ایران سوق داده است.
وی در پایان گفت: بازیکنان زیادی از ملوان رشد پیدا کرده‌اند و این رویه در فوتبال ملوان ادامه دارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.