راجرز: حق‌مان بود حذف شویم

گردآوری توسط گروه ورزش سایت خبری ممتاز نیوز

عملکرد داور بسیار ضعیف بود

راجرز: حق‌مان بود حذف شویم

پنجشنبه ۲۰ آذر ۰

فوتبال جهان > لیگ قهرمانان اروپا – برندان راجرز مجبور بود بپذیرد که حذف شدن از لیگ قهرمانان حق لیورپول بود. یک عملکرد بد در این رقابت‌ها، به تساوی یک – یک آنها با بازل در آنفیلد انجامید آن هم در حالی که قرمزها ۱۰ نفره بودند. آنها از شش بازی‌شان در این بازی‌ها ۵ امتیاز کسب کردند و حالا باید خودشان را برای حضور در لیگ اروپا آماده کنند.

راجرز بعد از این بازی که تک‌گل تیم‌شان را جرارد از روی ضربه آزاد به ‌ثمر رساند، تلاشی برای بهانه تراشی نکرد: «بازی اصلی و مهم ما در زمین بازل بود که اصلاً در آن خوب ظاهر نشدیم و یک بر صفر باختیم. جای گله‌ای باقی نمانده. حق‌مان بود که حذف شویم. به اندازه کافی خوب بازی نکردیم و واقعیت را باید پذیرفت. وقتی صعود نمی‌کنی همه در مظان اتهام قرار می‌گیرند اما ما همه تلاش‌مان را برای صعود انجام دادیم. بازی حریف را آنالیز کرده بودیم. اما سطح انتظارات از تیم ما بالا بود.» حالا می‌شود گفت بهترین شانس لیورپول برای راهیابی به لیگ قهرمانان فصل بعد، قهرمانی در لیگ اروپای این فصل است. راجرز که متعهد شده این رقابت‌ها را جدی خواهند گرفت، در این مورد گفت: «ما سعی داریم بهترین بازی‌های‌مان را در این مسابقات انجام بدهیم. برایش مبارزه خواهیم کرد. مدت‌‌هاست که از رقابت‌های اروپایی به دور بوده‌ایم و به دنبال هیجان این مسابقات هستیم. حتماً همه به خاطر این ناکامی از دست ما ناراحت هستند اما با موفقیت در لیگ اروپا می‌توانیم رضایت هواداران را جلب کنیم.»

اعتراض به داوری
لیورپولی‌ها برای صعود به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشتند اما در نیمه‌دوم با اخراج لازار مارکووویچ ۱۰‌نفره شدند تا در نهایت نتیجه‌ای بهتر از تساوی به ‌دست نیاورند. راجرز از این تصمیم داور کاملاً عصبانی شده بود: «تصمیم داور برای اخراج مارکووویچ بسیار بد بود. به نظرم حداقل چیزی که می‌توان در مورد نمایش داور در این دیدار گفت، این است که عملکرد او ناامید‌کننده بود. مارکووویچ در دقایقی که در زمین بود، عالی کار کرد. او تحرک خط حمله را افزایش داد. او یک برخورد مختصر با بازیکن حریف داشت. اگر قرار باشد آن صحنه اخراج داشته باشد، باید در هر بازی، دو سوم بازیکنان از زمین اخراج شوند. واقعاً تصمیم ضعیفی بود. حتی مطمئن نیستم که داور صحنه را دیده باشد. فکر می‌کنم او دید که بازیکن صورتش را گرفته و روی زمین دراز کشیده است این تصمیم را گرفت اما به هیچ‌وجه آن صحنه اخراج نداشت.»

جرارد: دلیل حذف‌مان ناکامی در بازی‌های قبلی بود
استیون جرارد هم که گل تساوی تیمش را در این بازی زد اما نتوانست مانع از حذف قرمزها از لیگ قهرمانان شود بعد از بازی در حالی که کاملاً ناراحت به نظر می‌رسید، گفت: «امروز ما به خاطر عملکردمان در این بازی حذف نشدیم، دلیلش این بود که در خانه بازل خوب بازی نکردیم. در آخرین مسابقه گروهی‌مان هم یک گل احمقانه خوردیم. همیشه باید ظرف شش بازی مرحله گروهی برای صعود برنامه‌ریزی کرد. متأسفانه ما موفق نبودیم. باید دانیل استوریج آمادگی کامل خودش را به ‌دست بیاورد، همین‌طور ماریو بالوتلی و میزان گلزنی‌های تیم افزایش یابد. البته امشب همه بچه‌ها از جمله ریکی لمبرت خیلی زحمت‌ کشیدند و بدبیاری ما به خاطر گل نزدن‌مان بود.»

منبع: روزنامه خبر ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.