رادیو ایران در سوگ امام رضا (ع)

۲۱م دیماه ،

به مناسبت شهادت امام رضا (ع)ویژه برنامه های ” گلبانگ “، “هشتمین غزل وداع” ، “هشتمین بهشت ” و”روضه مجلسی” پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو ایران؛ به مناسبت شهادت هشتیمین امام ولایت و نبوت ، روز شنبه ۲۳ دی ماه آوازها و ترانه هایی در مورد امام رضا (ع) در برنامه “گلبانگ ” کاری از گروه فرهنگ این شبکه رادیویی   پخش می شود.
در این روز با صدای استاد کریم خانی آوازی در مورد این امام پخش می شود.آهنگ ولایت عشق با صدای دکتر محمد اصفهانی و آوازی از آقای قدمی از دیگر بخش های این برنامه است.
“گلبانگ”  از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت یک ساعت به سردبیری معصومه جدلی  پخش می شود.
“هشتمین غزل وداع” کاری از گروه فرهنگ است که با کارشناسی محمد کاسبی (کارشناس  ادبیات آئینی) به مرور و بررسی آثار شاعرانی که در باره مقام ، منزلت و شخصیت امام رضا (ع) شعر سروده اند چه شاعران کهن و چه شاعران امروزی می پردازد.  این ویژه برنامه به تهیه کنندگی و سردبیری ریحانه یزدان دوست و گویندگی امیر نوری و سرور پاکنشان  از ساعت ۸:۳۰ صبح پخش می شود.
ویژه برنامه “هشتمین بهشت” کاری از گروه اندیشه است که با کارشناسی حجت الاسلام مصطفی میر لوحی و محمد محمدی نصر آبادی  روش استفاده از سیره عملی اهل بیت (ع) مطرح می شود.
ارتباط استودیو به استودیو با مرکز خراسان رضوی از دیگر بخش های این ویژه برنامه است که به سردبیری حسین معصومیان از ساعت ۹:۳۰ به مدت دو ساعت پخش می شود.
در “روضه مجلسی”  با کارشناسی محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) روضه امام رضا (ع)  در ساعت ۱۲:۳۰ پخش می شود.
گفتنی است؛ برنامه ها “ساده مثل صبح” و “کوچه رادیو ” نیز ویژه شهادت امام رضا (ع) می شوند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.