رادیو بوشهر در حال پوشش آخرین وضعیت مناطق زلزله زده این استان است

۲۱فروردین۱۳،

معاون صدای مرکز بوشهر از آمادگی کامل رادیو بوشهر برای انعکاس آخرین خبرها و وضعیت مربوط به مناطق زلزله زده این استان و حضور مستمر گزارشگران این مرکز در مناطق اتفاق دیده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی صدا، صفرپور، معاون صدای مرکز بوشهر در گفتگو با رادیو ضمن عرض تسلیت به مناسبت وقوع اتفاق زمین‌لرزه در تعدادی از روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای وقوع این اتفاق همکاران ما در رادیو بوشهر اقدامات زیادی را انجام دادند و با قطع برنامه‌های معمول، ویژه برنامه‌هایی برای آگاهی از آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده تدارک دیده شد.

وی با اشاره به برقراری ارتباط زنده رادیویی با مسئولان استان بوشهر به مناسبت وقوع زمین‌لرزه عنوان کرد: طی تماس حضوری و تلفنی با استاندار، معاون عمرانی استاندار، رییس سازمان هلال احمر و جمعی دیگر از مسئولان استان بوشهر، در جریان آخرین آمار و اطلاعات آنها مربوط به مناطق زلزله زده، کمک‌های امدادی و دیگر برنامه‌هایی که در این مناطق در حال انجام است، قرار گرفتیم.

معاون صدای مرکز بوشهر از حضور دو تن از گزارشگران صدای مرکز بوشهر در مناطق زلزله زده این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر آذوقه و کمک‌های امدادی بیشترین نیاز مردم مناطق زلزله زده را تشکیل می‌دهد. همچنین هم‌وطنان عزیز برای آگاهی از آخرین وضعیت مردم مناطق زلزله زده می‌توانند برنامه‌های رادیو بوشهر را روی موج AM ردیف ۱۳۰۵ مگاهرتز شنیده و آخرین مسائل مربوط به زلزله استان بوشهر را دنبال کنند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.