رادیو فصلی مهر را با “فه فه” همراه شوید

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از جام جم آنلاین در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

جام جم آنلاین: “فه فه” با هنرمندی حسین رفیعی بازیگر رادیو و تلویزیون روزهای شنبه تا چهارشنبه در بخش صبحگاهی از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰ صبح همراه شنوندگان رادیو فصلی مهر می گردد.

به گزارش تفسیری روز چهارشنبه جام جم آنلاین iبه نقل از روابط عمومی رادیو فصلی مهر، فه‌فه با اجرای خود در این رادیو یک هفته در میان پیام های آموزشی واخلاقی را در قالب طنز و با زبان کودکانه برای خردسالان و نوجوانان بازگو می‌کند.

مهم ترین اهداف این برنامه جذب مخاطب، همزاد پنداری، آموزش پیام های iبهداشتی و تربیتی،پیام های تحصیلی و درسی در حوزه آموزش، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین ایجاد شادی و نشاط از ویژگی های این برنامه است.

یکی از مهم ترین اهداف رادیو فصلی مهر، مهندسی پیام و پرهیز از مستقیم گویی است که در قالب طنز سالم و پاک پیام های اخلاقی و نکات معرفتی و اجتماعی را از زبان شخصیت محبوب مردمی بیان می نماید.

رادیو مهر در آغاز فعالیت خود در دو بخش صبحگاهی از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۱۰:۰۰ و عصرگاهی۱۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰ بر روی موج اف ام فرکانس ۱۰۵٫۵ مگاهرتز در تهران و از طریق فرستنده های دیجیتال در سراسر کشور قابل دریافت است.

عیدی “محمد علیزاده”  iبه شنوندگان رادیو فصلی مهر

روز شنبه ۱۳ آبان ماه iبه مناسبت عید غدیر خم و یو الله ۱۳آبان ”  محمد علیزاده ” خواننده خوب کشورمان iبه شنوندگان رادیو فصلی مهر ترانه ای بسیارزیبا را عیدی خواهد داد.

این برنامه روز شنبه ۱۳ آبان از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با هماهنگی ستاره نجف آبادی و گویندگی امین نبی اللهی  و امین قاضی با تهیه نمایندگی جواد فیاضی  iبه صورت زنده از رادیو فصلی مهر پخش می گردد .

رادیو مهر در آغاز فعالیت خود در دو بخش صبحگاهی از ساعت  ۰۶:۰۰ تا  ۱۰:۰۰ و عصرگاهی ۱۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰ بر روی  موج اف ام فرکانس ۱۰۵٫۵ مگاهرتز در تهران  و از طریق فرستنده های دیجیتال در سراسر کشور قابل دریافت است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.