رادیو لبخند در راه است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از جام جم آنلاین

جام جم آنلاین: معاون صدای رسانه ملی گفت:علاوه بر رادیو کتاب و رادیو کودک که اواخر آبان آغاز به کار می کند رادیو لبخند نیز دهه فجر راه اندازی می شود که مجموع رادیوها به ۲۵ رادیو می رسد.

به گزارش واحد مرکزی خبر،محمدحسین صوفی در مراسم پایانی دومین جشنواره رادیو جوان به عنوان جشنواره جوانه با اعلام این خبر گفت:امسال مخاطبان جشنواره جوانه به دو برابر جشنواره قبل آن رسید و یکی از بزرگترین دستاوردهای آن مخاطبان همیشه همراه با رادیو بود که شبکه های تخصصی خود را برگزیدند.

وی با اشاره به این که  سومین جشنواره جوانه رادیو قرار است به صورت بین‌المللی برگزار شود افزود:تبیین ارزش‌های جامعه همچنین آموزش حقوق شهروندی و آموزش نیازمندی‌های روزمره مردم از رویکردهای رسانه رادیو و دیگر رسانه‌ها است و ما در صددیم با برگزاری جشنواره‌های تخصصی رادیو به توسعه کمی و کیفی برنامه های آن بپردازیم.

وی به نقش اطلاع رسانی،فرهنگ سازی و سرگرم کننده رادیو اشاره کرد و گفت: ما در سال‌های اخیر علاوه بر نقش آگاهی بخشی رادیو برنامه‌های طنز را در دستور کار قرار داده ایم و خوشحالیم که یکی از شبکه های رادیو در سال شبکه رادیو لبخند است که به جمع آنها افزوده خواهد شد.

در مراسم پایانی دومین جشنواره جوانه از ۴۹ برگزیده این  جشنواره تقدیر شد .


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.