رادیو معارف در سوگ هادی امت می‌نشیند

۲۳اردیبهشت،

رادیو معارف با ویژه برنامه زنده «هادی امت» به سوگ دهمین امام مظلوم می‌نشیند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛همزمان با سالروز شهادت مظلومانه دهمین امام مظلوم، حضرت امام هادی علیه السلام، ویژه برنامه «هادی امت» در سوگ این امام همام روی موج معارف خواهد رفت.
در این برنامه با پخش مرثیه و میان برنامه‌هایی در سوگ حضرت امام علی النقی علیه السلام، حجت الاسلام والمسلمین سید هادی رفیعی پور، مدیر موسسه امام هادی علیه السلام به بررسی سیره اخلاقی و عبادی آن حضرت؛ تبیین برخی آموزه‌های اخلاقی ایشان ازقبیل شکر گذاری نعمت‌ها، توبه، کسب مال حرام و آثار آن بر زندگی، دعاهای منقول از آن حضرت، سیره اخلاقی و اجتماعی ایشان و زیارات منقول از امام هادی علیه السلام خواهد پرداخت.
ویژه برنامه زنده «هادی امت» کاری از گروه فقه و سیره به سردبیر تهیه کنندگی حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد طوسی و همکاری دکتر سلیمان خاکبان به عنوان مجری کارشناس، سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۲ از ساعت ۸:۴۰ از رادیو معارف تقدیم شنوندگان معارف جو و سوگوار امام هادی علیه السلام خواهد شد.
علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت صوت این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی ویژه برنامه «هادی امت» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند. /ص

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.