رادیو پل ارتباطی مردم و نمایشگاه کتاب

جام جم آنلاین: معاون صدای رسانه ملی در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از این‌که شبکه‌های مختلف رادیویی در نمایشگاه حضور فعالی دارند ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه تمام شبکه‌های رادیویی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب به صورت مستقل یا جمعی حضور پیدا کرده اند که با این کار رادیو توانست بین مردم و مسوولان نمایشگاه کتاب پلی برقرار کرده و آنها را با کتاب و کتابخوانی بیشتر آشنا کند.

محمدحسین صوفی، معاون صدا هدف از ایجاد غرفه‌های رادیویی را در نمایشگاه کتاب آشنا شدن مردم با ناشرین و تغذیه فکری و روحی آنها با کتاب دانست و افزود: مردم در هرجا که باشند می‌توانند با رسانه رادیو ارتباط برقرار کرده و از جهان پیرامون خود اطلاعاتی را بدست بیاورند.

معاون  صدا با اشاره به این‌که غرفه‌های رادیو برنامه‌های متنوع  فرهنگی و رسانه‌ای را در طول برگزاری نمایشگاه کتاب داشته تصریح کرد: شبکه‌های رادیویی در نمایشگاه هم به معرفی نمایشگاه هم به معرفی خود رادیو پرداخته و این مهم در کیفیت و تاثیر برنامه‌های آینده  موثر است.

صوفی طی این بازدید از غرفه‌های مختلف شبکه‌های رادیویی همچون ایران، فرهنگ، جوان، ایرانصدا، ورزش، معارف وغرفه معاونت صدا همچنین غرفه‌های انتشارات کتاب نیز بازدید کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.