رازهای زیبایی صورت از نگاه آرایشگر مریلین مونرو



تاریخ انتشار: ۱۸ January 2016 | 8:50 am

8 راز زیبایی از آرایشگر مریلین مونرو، زن زیبای هالیوود !!

مریلین مونرو Marilyn Monroe یکی از زیباترین زنان هالیوودی بوده و هست، اگر می خواهید صورت زیبایی مانند مریلین مونرو Marilyn Monroe داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم با رازهای زیبایی او آشنا شوید.

  با راز آرایش و صورت زیبای مریلین مونرو، صورت تان را زیباتر کنید Marilyn Monroe

خیلی قبل تر از دوران کیم کارداشیان و ماریو دیوانوویچ، مشهورترین زن جهان مارلین مونرو وجود داشت و مردی که پشت زیبایی رخسار او وجود داشت یعنی Allan Snyder.

لب‎های سرخ برجسته، مژه‎هایی که انگار در حال فرو ریختن از صورت هستند و صورتی که در پرده‎ رنگین سینما خودنمایی می‎کرد. درست است، تمامی این‎ها هنر Snyder بود و تنها مشتری‎ او مریلین مونرو نبود، بلکه Katharine Hepburn کاترین هپبرن، Doris Day دوریس دی و راشل ولچ Raquel Welch نیز همگی در بین الهه‎های زیبایی او قرار داشتند. حال اگر این زن‎ها با در اختیار داشتن صورت‎های چند میلیون دلاری به Synder اعتماد کردند، ما هم دوست داریم یکسری از راز‎های او را در آرایش و زیبایی صورت بدانیم، برای استفاده با ما همراه باشید.

از وازلین به عنوان آغازگر زیر ساز آرایش و هایلایت کننده استفاده کنید

قبل از به کار بردن فوندانسیون بر روی صورت مریلین مونرو همیشه از وازلین استفاده می‎شده است. او عاشق ژل پترولیوم بوده است چون بی نهایت مرطوب کننده بوده است، و برای مونرو مرطوب کننده راز اصلی جوانی بوده است. استفاده از آن به همراه چانه‎ زیبایش، به او در زیر نور دوربین‎های استودیو درخشش خاصی می‎داد. Synder از وازلین به عنوان هایلایت کننده نیز استفاده می‎کرد و آن را روی استخوان‎های گونه و استخوان‎های خط ابرو برای زیبایی به کار می‎برد.

 

 

8_beauty_secrets_from_marilyn_monroe02.jpg

استفاده از ترکیب رنگ مختلف برای برجسته سازی لب‎ها

ما سعی کردیم از روش Synder استفاده کنیم: استفاده از قرمز تیره در گوشه‎های خارجی لب‎ها و رنگ‎های روشن‎تر در وسط برای اضافه کردن حجم به لب. و در انتها از یک رنگ پایه برای کامل تر کردن آرایش لب روی حاشیه‎ی بالایی لب بالا و لب پایین. 

 

related-icon_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید  :  با آرایش لب هایتان را برجسته کنید

 

استفاده از یک قطره روغن برای داشتن پلک‎های درخشان

چه وازلین چه روغن نارگیل، مونرو همیشه به این امر اعتقاد راسخ داشت که داشتن پلک‎های درخشان به معنای جذاب بودن است. و بنابراین، Synder، اندکی روغن به پلک‎های مونرو می‎مالید تا یک ظاهر تازه و لطیف به صورت او بدهد.

 

 

استفاده از حقه‎ی سایه‎ی چشم Greta Garbo

استفاده از حقه‎ی سایه‎ی چشم Greta Garbo

مونرو به اصطلاح اسم آن را چشم “گرتا گاربو” گذاشته بود، از آنجایی که این ستاره‎ دوران سینمای صامت فردی بود که در ابتدا از سایه‎ سفید بر روی پلک‎های خود تا بالای استخوان خط ابرو برای اضافه کردن عمق بیشتر استفاده می‎کرد.

 

related-icon_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید  :  آموزش و راهنمای تصویری گام به گام آرایش چشم

 

 

ترکیب ساختاری از خط چشم‎های سرخ، سفید، قهوه‎ای و مشکی

ترکیب ساختاری از خط چشم‎های سرخ، سفید، قهوه‎ای و مشکی

اکثر زنان از مدادهای خط چشم یا قهوه‎ای یا مشکی استفاده می‎کنند تا سریعا خود را آرایش کنند. ولی Synder از ترکیبی از هر دو بر روی مونرو استفاده می‎کرد. او از خط چشم در بالای پلک‎ها استفاده می‎کرد و آن را به طرفین برای کشیده شدن امتداد می‎داد.

ولی نکته‎ی ظریف کار او؟طراحی یک مثلث سفید کوچک روی بخش خارجی چشم، در بین بخش‎های پایینی و بالایی، برای اینکه چشمان مونرو بزرگتر و درشت تر به نظر آید. 

 

related-icon_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید  :  چگونه خط چشم حرفه ای داشته باشیم!

 

استفاده از رژ گونه برای آرایش بینی

با آنکه تمامی ما از رژگونه برای آرایش و زیبا سازی صورت‎های خود استفاده می‎کنیم، اولین بار Synder بود که چنین کاری کرد. او برای شکل دادن بینی مریلین مونرو، اندکی از رژگونه‎ی صورتی رنگ برای برجسته سازی گونه‎ها ی صورت و در بالای نوک بینی او استفاده کرد. نتیجه‎ای که به دست آمد؟ توهم وجود یک بینی شکیل تر و کوچک تر.  

 

related-icon_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید  : اینطور رژگونه بزنید تا گونه ها برجسته تر دیده شوند!!

 

مژه مصنوعی‎های خود را به دو نیم تقسیم کنید

مریلین مونرو دوست داشت مژه‎های بلندتر و حجیم تر با کمک مژه مصنوعی داشته باشد ولی طوری باشد که طبیعی به نظر آیند. بنابراین، Synder باریکه‎های مژه مصنوعی او را به دو نیم تقسیم می‎کرد و از آن‎ها تنها در بخش‎های خارجی چشمانش استفاده می‎کرد.

 

related-icon_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید  :  بدون مژه مصنوعی مژه هایتان را بلند کنید

 

بالا بردن ابروها و شکل دادن به نحوی که قسمت انتهایی آن به سمت بالا است

با آنکه شکل و شمایل ابرو یکی از مشخصه‎های فردی هر شخص است، اگر می‎خواهید ابرو‎هایی مشابه با ابرو‎های مریلین مونرو داشته باشید، ابرو‎های خود را به بالا ببرید، مریلین مونرو اعتقاد داشت انجام این کار باعث کاهش پهنی پیشانی او می‎شود. ولی حواستان باشد ابروهایی بسیار تیز یا گوشه دار نصیب شما نشود.

 

related-icon_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید  :  مدلهای زیبا ی ابرو مناسب دختران و خانمها(تصویری)

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی ممتاز نیوز
اختصاصی ممتاز نیوز

 

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.