“راز مثلهای ما” به زبان تاجیکی منتشر می شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

کتاب “راز مثل های ما” به قلم “محمد میر کیانی” با ترجمه شاعره محمد به زبان سرلیک در تاجیکستان منتشر می شود.

محمد میرکیانی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به انتشار کتاب “راز مثل های ما” در تاجیکستان، افزود: این کتاب به زبان سرلیک با ترجمه شاعره محمد منتشر شده است.

وی گفت: کتاب “راز مثل های ما” پس از آثاری با عناوین چون قصه های شب چله چهارمین اثر من است که به زبان های دیگر جهان ترجمه و منتشر شده است.
این نویسنده خاطر نشان کرد: تا کنون کتاب های من به زبان های رایج در کشورهایی چون پاکستان و جمهوری آذربایجان ترجمه شده است.
لازم به ذکر است؛” محمد میرکیانی” در گذشته آثاری با عناوین “بچه های کوچه”، “قصه ما مثل شد”، “اشک پهلوان” و “پاچر” را در کارنامه خود حک کرده است./ص


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. کوروش:

    به نام خدا باسلام به همه عزیزانی که درراه آشناساختن هرچه بیشترسه ملت فارسی زبان گام برداشته وکوشش فراوان مینمایند عجب کاربزرگ وزیبایی است امیدبه درگاه حق تعالی که ازین پس این کارها ادامه یابدتازبانمان وریشه هایمان برای هرسه ملت پارسی زبان مسلمان بادانستن کامل تاریخمان چه درگذشته ی پیش ازاسلام وچه بعدازوروداسلام به این کهن دیارحفظ شود فقط نکته ای که این حقیر میخواهم یادآورشوم اینکه سیریلیک خط نوشتاری تاجیکان است خواهشاازآن به عنوان زبان تاجیکستان پارسی زبان یادنکنیدخدایارونگهدارتان مولاعلی (ع)مددکارتان باد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.