راکتز مقصد احتمالی هاوارد و لین

، طبق اخبار رسیده جرمی لین ستاره تایوانی الاصل نیویورک نیکره برگه های اولیه قرارداد با تیم هیوستون راکتز را امضا کرده و به زودی قرارداد ۳ ساله ای به ارزش ۲۵ میلیون دلار با این تیم منعقد می کند.

هر چند مقامات نیویورکی ۳ روز برای نگه داشتن ستاره تیم خود فرصت داشته و به نظر می رسد به راحتی حاضر به از دست دادن این بازیکن پس از آزاد اعلام شدن جیسون کید بازیکن ۳۹ ساله خود نباشند.

لین سال قبل میانگین ۱۴۱۶ امتیاز و ۲/۶ پاس منجربه گل در ۳۵ بازی را ثبت کرده و پیش از شروع بازی های پلی آف به شدت از ناحیه زانو مصدوم شد.

*تلاش راکتز برای جذب هاوارد

نام تیم هیوستون راکتز بار دیگر به عنوان مقصد دوایت ها  وارد ستاره نیوارولئان مطرح شد هیوستون که چند روز قبل لوئیز اسکولا فوروارد قدرتی خود را آزاد اعلام کرد به دنبال جذب هاوارد در کنار چند بازیکن جوان و استعدادهای تازه کار است اما شنیده می شود هاوارد علاقه خود را برای امضا قرارداد طولانی مدت با تیم بروکلین نتز اعلام کرده است.

تیم نیواورلئان نیز از سویی تلاش هایی را برای نگه داشتن اریک گوردون بازیکن خود که قرارداد اولیه ای با فینیکس سانز امضا کرده به کار گرفته .

*جکسون پیشنهاد پورتلند را رد کرد

تیم پورتلند تریل بلیز در چند ماه گذشته مذاکراتی را برای به خدمت گرفتن فیل جکسون مربی پر افتخار لیگ حرفه ای NBA آغاز کرد اما در نهایت مدیر برنامه های جکسون با تشکر از این پیشنهاد اعلام کرد که فیل جکسون در فصل آتی نیز قصد مربیگری در لیگ را ندارند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.