رالی ایرانی با حضور سوپراستارها

آرش معیریان قصد دارد اولین مسابقه رالی ایرانی را با حضور بازیگران سینما نیمه شهریورماه کلید بزند.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، «رالی ایرانی» یک فیلم ـ مسابقه در ژانر نمایش واقعی (reallityshow) است که برای اولین بار در سینمای ایران و برای نمایش خانگی ساخته می‌شود.

در این ژانر که در سینمای بین‌الملل سابقه بیشتری دارد، یک فیلمنامه دقیق وجود دارد که بازیگران تنها از ۵۰ درصد آن مطلع می‌شوند و بنابراین دائما در شرایط ‌پیش‌بینی نشده قرار می‌گیرند که باید در آن به تصمیم برسند و فی‌البداهه با یکدیگر رقابت می‌کنند. گروه بزرگ تولید و کارگردانی از هفته‌ها پیش از شروع رالی، همه شرایط را آماده می‌کنند و جای دوربین‌ها را پیدا می‌کنند و با در نظر گرفتن همه احتمالات و تصمیمات غیر مترقبه بازیگران، صحنه را آماده می‌کنند.

در این ژانر همه عوامل طبیعی و شهری جزو آکسسوار محسوب می‌شوند.

در این فیلم ـ مسابقه که ۵۰ درصد آن نمایشی است، سه گروه بازیگران انتخاب می‌شوند و مسابقه را در سه شبانه‌روز به اتمام می‌رسانند. پایان فیلم سه روز بعد در یک جنگل دورافتاده در شمال کشور خواهد بود.

ویژگی‌ای که مسابقه «رالی ایرانی» دارد این است که همزمان در آن واحد توسط۱۰ دوربین تصویربرداری می‌شود و یک دوربین اصلی همه‌ گروه‌ها را رصد می‌کند. بازیگران از وسائل مختلفی از جمله هواپیماهای فوق سبک، قطار و قایق استفاده می‌کنند و مجبور می‌شوند غواصی و یا اسب سواری کنند، مجری مسابقه که یک بازیگر سینماست با تکنیک و ابزار خاص ارتباطی موقعیت همه بازیگران را در مسیر طولانی می‌بیند.

بازیگرانی که برای مسابقه «رالی ایرانی» انتخاب می‌شوند باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند همچون جوان و خلاق بودن؛ البته برخی شخصیت‌های سوپراستار نیز در این مسابقه حضور دارند. در مرحله پیش تولید تاکنون بابیش از ۵۰ بازیگر صحبت شده است که شش نفر برای مسابقه اول انتخاب می‌شوند.

«رالی ایرانی» شامل لوکیشن‌ بزرگی است که از تهران شروع شده و تا نقاط دیگر ایران ادامه می‌یابد.

«رالی ایرانی» اولین فیلم ـ مسابقه ایرانی، به کارگردانی آرش معیریان در شهریور‌ماه برای نمایش خانگی کلید می‌خورد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.