رامبد جوان در تهیه و تدارک و پیش تولید ˝خندنده˝

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

رامبد جوان کارگردان و بازیگر سینمای ایران به زودی پیش تولید فیلم تازه اش را آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون این روزها در تدارک پیش تولید فیلم تازه اش با عنوان “خندنده” است ، جوان که در نوروز ۹۳ سریال “گوشه دل تهرون” را روی آنتن فرستاد به زودی پیش تولید فیلم تازه اش را آغاز خواهد کرد.

جوان از سال قبل قصد داشت که این فیلم را جلوی دوربین ببرد که ساخت این فیلم به زمان دیگری موکول شد، شرایط ساخت این فیلم در سال تازه برای او فراهم شده است و به زودی جوان عوامل و بازیگرانش را برای حضور در این فیلم انتخاب خواهد کرد.

رامبد جوان در گفت و گوی نوروزی با هنر آنلاین دربارهٔ آرزوهایش در سال ۹۳ گفته بود: امیدوارم که بتوانم در سال ۹۳ هرچه زودتر “خندنده” را بسازم و مخاطبان بسیاری را به سالن های سینما بکشانم.

در خلاصه داستان “خندنده” که موضوعی کمدی-اجتماعی دارد ، آمده است: فکر می‌کنید برای این که وقتی فردا صبح از خواب بیدار می‌شوید، روی لب مردم این شهر خنده ببینید، جادو لازم است؟

جوان کارگردانی فیلم موفق “ورود آقایان ممنوع” را در کارنامه خود دارد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم “گناهکاران” دریافت کرده است.

او پیش از کارگردانی فیلم‌های “اسپاگتی در هشت دقیقه”، “پسر آدم، دختر حوا” بر عهده داشته است.

 

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.