رامبد جوان به دلیل توهین های مردم عکس سلفی با نگار جواهریان را از اینستاگرام خود حذف کرد

رامبد جوان بخاطر توهین مردم مجبور به حذف عکس سلفی با نگار جواهریان شد!

 

انتشار عکس سلفی رامبد جوان و نگار جواهریان سب شد تا شایعات ازدواج این دو بازیگر رنگ واقعیت بگیرد اما سرانجام رامبد جوان بخاطر حاشیه های زیاد و توهین های مختلف مجبور به حذف عکس خود و نگار جواهریان شد.

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان

مدتی است در فضای مجازی خبرهایی درباره ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان به گوش می‌رسد.

تاکنون رامبد جوان و نگار جواهریان این خبر را تائید نکرده اند اما عکس سلفی ای که رامبد جوان در اینستاگرام خود منتشر کرد، سبب شد تا این شایعه رنگ واقعیت به خود بگیرد و کاربران به صفحات این دو بازیگر و سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان هجوم برده و نظرات مختلفی را درباره این ازدواج اعلام کنند.

چندروز بعد رامبد جوان عکس سلفی خود با نگار جواهریان را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد اما همچنان کاربران با حضور در صفحه رامبد جوان و صفحه طرفداران نگار جواهریان و سحر دولتشاهی ابراز احساسات مثبت و منفی می کنند.

کامنت یکی از مردم در صفحه رامبد جوان

کامنت یکی از مردم در صفحه رامبد جوان

 

برای مثال؛ بیش از ۱۳ هزار کامنت با ادبیات و لحن‌ها وپرسش‌های متفاوت که اکثر آنها حول شایعه ازدواج می‌گذرند. یکی تبریک می‌گوید یکی پرخاش می‌کند و ناسزا می‌گوید. یکی از لحظه آشنایی می‌پرسد و دیگری مدافع همسر سابق است. جالب است که کاربری کامنت گذاشته: «کامنتا عالی‌ان، خودشون یک استندآپ کمدی‌ان»!

 کامنت های مردم در صفحه طرفداران نگار جواهریان

 کامنت های مردم در صفحه طرفداران نگار جواهریان

 

 

کامنت مردم در اینستاگرام سحر دولتشاهی

کامنت مردم در اینستاگرام سحر دولتشاهی

 

این جنجال به جایی رسید که عده ای از طرفداران ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان با ایجاد کمپین فرهنگ سازی در فضای مجازی، در برابر توهین به این دو بازیگر واکنش نشان دادند.

امیدواریم این جنجال و شایعات از بین بروند و مردم فرهنگ استفاده از فضای مجازی را بیاموزند و در زندگی شخصی بازیگران و هنرمندان دخالت نکنند چراکه با گسترش فضای مجازی، شایعه سازی برای هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین اوج گرفته و به سرعت در بین مردم پخش می شود.

تا این لحظه ۷نظر ثبت شده
  1. هدیه:

    وا مردم چقدر عقده اینـ نوچـ نوچـ نوچـ وای خدا اخه به سحر دولتاشهی چه ربطی داره

  2. لیلی:

    بده بستون دارن همه بازیگرا باهم…ازدواجشونم دوام نداره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  3. من ؛معلم ادبیات اینده:

    بی شک خدابزرگه نگران نباشین شب زنده داری کنین……..

  4. شمس دوم:

    یاخدااااااااااچراشمااین طوریدپاستوریزه ها

  5. سانتا:

    با عرض سلام به همگی به نظر من این شایعه ها و تهمت ها درباره جناب اقای رامبد جوان اصلا درست نیست واگر هم ایشون با خانم جوهریان ازدواج کرده باشن کار اشتباهی مرتکب نشدن و یک کار قانونی وشرعی هست وحتی اگه ابشون با خانم جواهریان یک رابطه داشتن بازهم شما حقی برای ساخت شایعه وتهمت ندارید و زندگی هر ادمی به خودش مربوط میشه

  6. Dooche:

    حالا مگه چی شده

  7. سارا:

    بدبخت سحر دولت شاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.